Skostørrelse når de er 1 år??

~StRaToS~

Forumet er livet
Hva for en skostørrelse bruker de små rundt når de har fylt 1 år +/- ?
Sønnen min fyller 1 år 29.desember og jeg vil gjrne begynne å se på vintersko, men er så usikker på nr. Hvis jeg venter til det nærmer seg vinter så er de typisk utsolgte for det nr og de får det ikke inn igjen...

det er så forskjellig at du nok er nødt til å vente og se for å være sikker.

det var det jeg og trodde.....

det spørs jo det- minste mann her har str 19/20 nå er 10 mnd mens storebror hadde str 24 når han var 1 år

Har ei på 22 mnd som bruker str 20 i sko jeg, så du må nok bare prøve på foten og se etter hvert :-)

Jeg tør ikke kjøpe sko på salg for frem i tid. For plutselig vokser de mer eller mindre enn antatt.

Her har begge begynt på 21 i skostørrelse rett etter ett års dagen.

Er så stor forskjell på barn som di andre her sier.. så du bør vente å se...
Her bruker sønnen min på 21mnd strl 24 i sko...

Brukte str 19, men var langt fra alle sko som passet han!

Her brukte har str 19, men han er liten for alderen da... Ville ventet jeg.

Jenta vår brukte 20, hun fikk sine første sko rett etter at hun fyllte 1 år.

Men hvis det er vintersko du skal ha, kan det kanskje være lurt å kjøpe opp en størrelse eller to? Husker vi ble anbefalt det da vi kjøpte vintersko, noen beregner jo størrelse med både ullsåler og ullsokker i..

Tuva bruker størelse 19 nå, kjøpte vinterskoa i 20 så det blir god plass til ullsokker når det blir kaldt

Dattern min måtte ha str 20 når hun var 11 mnd og gikk.
Sønnen min er straks 10 mnd og fikk str 20 nå.

Str varierer veldig selv om det er samme merke vet jeg. Dattern min har måtte hatt 21 i en str og 22 i annen selv med samme merke.

Og når de er så små vokser de jo litt også, så kanskje ikke lurt å kjøpe sko lang tid i forveien.

Back
Topp