Førstegangs
Glad i forumet
Wow, jeg svarte ei som kom med en frekk kommentar. Oh no!..... Wow
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, jeg svarte ei som kom med en frekk kommentar. Oh no!..... Wow
Oi, min 4 åring også...Oi... Fireåringen har 30 i vinterskoene sineStore føtter ja...
Min å!Oi, min 4 åring også...
Wow, jeg svarte ei som kom med en frekk kommentar. Oh no!
Wow, jeg svarte ei som kom med en frekk kommentar. Oh no!
Hun mente at ungen min hadde store føtterHvordan var den frekk? Hun snakket om føttene til sitt barn ........ Du virker litt i forsvar .. Du er helt sikkert en fantastisk mamma til sønnen din! Stol på magefølelsen du!
Nei, det mente hun ikke utifra hva jeg leste. Men at hennes 4 åring hadde store føtter ;-)Hun mente at ungen min hadde store føtter
Hun mente at ungen min hadde store føtter
Vår jente hadde 22 i vintersko sist vinter når hun var 14-20mnd, da hadde hun også 22 i vår/sommersko, joggesko, støvler etc. De vinterskoene i 22 ble ikke for små før sent på høsten året etterpå når hun var 2 år.Jeg har kommet over noen tøffe sko til våren, men er usikker på størrelsen. Lillegutt fikk sine første vintersko her om dagen (han er ett år) i str 22, men de er litt store for at han skal få plass til tykke sokker. De skoene jeg har funnet er enten i str 22 eller 23,5. Noen som vet hva jeg burde gå for eller eventuelt hvor fort vokser de på beina?
I all verden..?Store er de ikke da, og jeg har heller ingen interesse av str på beina til ungen din. Det var ikke det jeg lurte på
Dette er lurt ja. Jeg ville gått for str22 iom de han bruker nå er litt store. Men du får se etter å prøve å måle nå.Tegn rundt foten, ta med malen og mål med innersålen til sko'n. De skal helst være 1-1.5cm lengre, da de skal ha plass til å vokse.
Det har min også!Oi... Fireåringen har 30 i vinterskoene sineStore føtter ja...
Huhei her tok det av.. Jeg skulle selvfølgelig aldri sagt noe om mitt eget barn i tråden din, beklager så mye. Ikke svarte jeg på spm ditt heller. Skal holde meg til saken heretterHa en fin kveld.