Skoringens babypakke

Jeg måtte bestille den nå :)

Jeg skal bestille den etterhvert. Men det står at man kan bestille i siste tre mnd av graviditeten. Så jeg har ikke bestillt noen pakker enda. Har ikke handlet noe enda heller. Bare strikket.

Jeg har bestilt den, og i følge pakkesporingen kom den frem til Skoringen i går ettermiddag. Satser på å hente den i morgen :)

Må dere fikse litt på termindato for å få denne eller er det ingen krav om 3 mnd for denne?

Må dere fikse litt på termindato for å få denne eller er det ingen krav om 3 mnd for denne?
Jeg fant ikke noe info om at det må være 3 mnd igjen av termin iallefall.

Jeg kunne ikke se at det sto noe om hvor langt man måtte være på vei for å bestille denne pakken. Jeg la inn reell termindato, og bestillingen gikk i alle fall gjennom. Skal hente den i morgen :)

Jeg kunne ikke se at det sto noe om hvor langt man måtte være på vei for å bestille denne pakken. Jeg la inn reell termindato, og bestillingen gikk i alle fall gjennom. Skal hente den i morgen :)

Fant ingen skoringen butikk i området vårt:( alt er hvis blitt mani her [emoji19] gidder ikke kjøre langt for å hente [emoji85]

Fant ingen skoringen butikk i området vårt:( alt er hvis blitt mani her [emoji19] gidder ikke kjøre langt for å hente [emoji85]
Du kjenner ikke noen som kan hente den for deg et annet sted da? Jeg kunne helt sikkert hentet og sendt den til deg om du vil, men med frakt så blir det plutselig ganske mye dyrere da :meh:

Hentet min idag [emoji28] (og fra kiwi og Rema 1000 [emoji23])
Skoringen sin er helt grei, men stelleveska er ikke særlig og samle på, noe jeg regna med, kosekluter er stor og virker veldig fin [emoji4] biteringen er ruglete på begge sider og virker helt OK [emoji4] ellers så er det jo magneten og sånn avtrykk sett oppi [emoji4]

Back
Topp