Noen som har bestilt denne? Hva synes dere? Vurderer om jeg skal teste den ut. https://babypakke.skoringen.no/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant ikke noe info om at det må være 3 mnd igjen av termin iallefall.Må dere fikse litt på termindato for å få denne eller er det ingen krav om 3 mnd for denne?
Jeg kunne ikke se at det sto noe om hvor langt man måtte være på vei for å bestille denne pakken. Jeg la inn reell termindato, og bestillingen gikk i alle fall gjennom. Skal hente den i morgenMå dere fikse litt på termindato for å få denne eller er det ingen krav om 3 mnd for denne?
Jeg kunne ikke se at det sto noe om hvor langt man måtte være på vei for å bestille denne pakken. Jeg la inn reell termindato, og bestillingen gikk i alle fall gjennom. Skal hente den i morgen
Du kjenner ikke noen som kan hente den for deg et annet sted da? Jeg kunne helt sikkert hentet og sendt den til deg om du vil, men med frakt så blir det plutselig ganske mye dyrere daFant ingen skoringen butikk i området vårt alt er hvis blitt mani her [emoji19] gidder ikke kjøre langt for å hente [emoji85]