Skoringen

Jeg vil ha lønn nååååå :p

Åhnei jeg har allerede kjøpt sko :eek:

Hvordan er de skofus skoene? Noen som vet?

(for noen stygge sko, men greit til bhg bruk!)

Takk for tips, må ta turen dit i dag :-)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg fikk kloa i to par vikingsko i går:) Jeg dro rett etter jobb, og størrelsene var ganske utplukket allerede.

Var utplukket her og. Endte med Viking og Cherrox. Kjøpte nesten lilla på trass da hun først ikke fant hans str i blå og påsto de ikke hadde sko i hans str....! Fant ikke i lilla heller, men dukka opp i blå så da ble det det :p

Jadda.. Dro til byen etter bhg for å handle sko for å oppdage at vi ikke har Skoringen her :p jaja.. Fikk prøvd sko på eurosko i alle fall, mini må nå ha str 25 i sko :o

Jeg kjøpte på skoringen på nett. Str. 23. Skulle egentlig arve storebror sine gamle. Men de var 24 og for store så da måtte vi ut å kjøpe. Heldigvis passet storebror inn i skoa fra i fjor så slapp unna med 2 nye par:)

Ente opp med noen SUPER stygge knall rosa Superfit goretex til halvpris, 350kr i str 21.

Jadda.. Dro til byen etter bhg for å handle sko for å oppdage at vi ikke har Skoringen her :p jaja.. Fikk prøvd sko på eurosko i alle fall, mini må nå ha str 25 i sko :eek:

Godt det er flere som må opp størrelse:) Vi kjøpte i str 24 i går... Synes de så kjempe stor ut...

Back
Topp