Skoooooooooooooooo

timtam

Gift med forumet
Jeg eeeeelsker sko!

Og i dag ble jeg helfrelst, skoen ropte på meg fra helt innerst i butikken!

Og de ser veldig bra ut her de ligger ved siden av meg i sofa'n [:D]

stilige[:D]

Fy fillærn de var jo bare helt rååå...[;)]  kan tenke meg timmen blir snaksy i de ja..[;)]
*hadde jeg bare kunne gått med sånne hæler[8D]*

Seriøst biffen, de var ikke så ille å gå i! Dama i butikken sa at når de har så "tykk" hæl så er det som å gå på sånne halvhøye tynne hæler (hvis du skjønner hva jeg mener).

ORIGINAL: timtam

Seriøst biffen, de var ikke så ille å gå i! Dama i butikken sa at når de har så "tykk" hæl så er det som å gå på sånne halvhøye tynne hæler (hvis du skjønner hva jeg mener).

De var ihvertfall helt knall...[:D]  hva ga du for de æ?

Det var jo ikke gæærnt da... *biffen elsker sko*  [:D]

Har sett på 2 par sko og 1 par støvler på DNA...[;)]  meeeen.. *ønsker meg ille hardt til jul av mannen*

Uff, jeg har aaalt for mange sko....

Støvletter er det værre med, finner nesten aldri noe! Så teit at alle støvletter skal være så glatte å gå med [&:] I Norge er det liksom snø på vinteren [8|]

Jeg tror mannebiffen er grei i år, du får sko og støvler fra DNA [:)]

ORIGINAL: timtam

Uff, jeg har aaalt for mange sko....

Støvletter er det værre med, finner nesten aldri noe! Så teit at alle støvletter skal være så glatte å gå med [&:] I Norge er det liksom snø på vinteren [8|]

Jeg tror mannebiffen er grei i år, du får sko og støvler fra DNA [:)]

Jeg er ikke heelt overbevist altså... hihi.. jeg har nemlig peka på de opptil flere ganger og sagt ifra gang på gang at biffen bruker str 38 .. han har vært bortpå å snusa på prisen...*hmmf*  ble ikke tatt veeeldig godt i mot..

Back
Topp