Skolestart

vi vet ikke enda
siden han er en av de elste i barnehagen så er jeg usikker.Men han har spesiel opfølging i forhold til språket så skulle evt vurderes nå til jul om han var modden
Jentungen ska også da vurderes slik at ho evt slipper å starte på førskoleklubben nesteår hvis ho ska utsette et år
 
Trodde det ikke var så lett å få utsatt skolestart jeg? Vi har ikke planer om det i alle fall. Tror gutten min kommer til å bli klar i løpet av året, er jo tross alt nesten ett år til skolestart [;)]
 
Her blir det skole neste år. Har fått beskjed fra barnehagen at hun nesten kunne begynt i år, men det er så altfor tidlig! Hn har ett megeet godt språk og klare å lese selv nå når hun tør å tro at hun kan[:)].
 
Her starter vi til høsten! Snuppa her er et februarbarn så det er vel uaktuelt å vente!
 
Blir skolestart til høsten her også. Det eneste jeg er bekymret for er tilvenninga. Det er ikke alltid like enkelt med nye ting, men barnehagen og skolen har ett tett samarbeid og bruker hele dette året på å besøke skolen og bli kjent med lærere og slikt så jeg satser på at dette vil gå bra.
 
nei,skal ikke vente ett år.. det har ikke vært oppe til vurdering engang.. DA hadde han blitt gørr skuffa vet jeg..
men trodde det var noe som evt kunne gjøres om de er født i siste helvdel av dessember,ikke hvemsomhelst??!? eller??
 
ORIGINAL: Krepsen78

Trodde det ikke var så lett å få utsatt skolestart jeg? Vi har ikke planer om det i alle fall. Tror gutten min kommer til å bli klar i løpet av året, er jo tross alt nesten ett år til skolestart [;)]



signerer, bare jeg har jente da [:)]
 
ORIGINAL: Krepsen78

Trodde det ikke var så lett å få utsatt skolestart jeg? Vi har ikke planer om det i alle fall. Tror gutten min kommer til å bli klar i løpet av året, er jo tross alt nesten ett år til skolestart [;)]
er nok litt opp og ned på hs og ppt
vi har ei jente som blir 4år nå i des og der er det alt avgjort at vi får utsatt barnehage året hennes et år
 
Back
Topp