Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min fikk ikke ny før han begynte i 5. For førsteklasse sekken fra beckmann holdt ut 4. Og han var liten av vekst. Han fikk da en større sekk fra samme produsent, anbefalt fra 4. Klasse og oppover eller deromkring.
3klassingen fikk denne modellen men i en annen farge til jul.![]()
https://www.norli.no/merker/beckmann/3-5-klasse/sekk-230-sport-jr-30-l-blue
Syns den var mye bedre enn 1.klasse sekkene.
Sniker..
Jeg jobber som lærer og har hatt 4.klasse i år (fulgt de siden 2.klasse). Jeg synes sekkene til Beckmann virker fine og funksjonelle. Det viktigste er at det er god plass til bøker/mat/drikke og at sekken er komfortabel å bære på ryggen![]()
Aller viktigste er at den passer til barnet , derfor har vi bergansSniker..
Jeg jobber som lærer og har hatt 4.klasse i år (fulgt de siden 2.klasse). Jeg synes sekkene til Beckmann virker fine og funksjonelle. Det viktigste er at det er god plass til bøker/mat/drikke og at sekken er komfortabel å bære på ryggen![]()
Ett lite tips er å tenke gjennom behovet for sekk, og hvilke type sett. F.eks så måtte min nå 6 klassing ha ny sekk dette skoleåret. Men vi valgte å kjøpe en rimelig sekk til under 200 kr nettopp fordi han aldri bærer særlig mer enn matpakke og drikkeflaske i sekken. Noen ganger en bok eller to.
Så se an behovet. Ikke bruk nesten 1000 kroner på en flott ny sekk om behovet ikke er der![]()