Skolesekk 1. klasse

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Noen som har kjøpt skolesekk til skolestarterne enda?

Kan vi få se hvilke sekker skolebarna har?

Noen som har kjøpt skolesekk til skolestarterne enda?

Kan vi få se hvilke sekker skolebarna har?
1.klassingne får sekk ;) men beckmann sekker er fine til skolebarn :)

Trodde faktisk at alle 1.klassinger her til lands fikk sånne oransje skolesekken fra skolen. Men da er det vel ulikt fra kommune til kommune da. Er vel kanskje ikke overalt at der er nødvendig heller, feks der barna er avhengig av skolebuss for å komme seg til skolen.

Min har i hvert fall fått oransje sekk ffra skolen og er superstolt!

Beckman sekkene er gode, mellomste fikk i fjor og nå får eldste ny sekk derfra. Han har Bergans fra før, liker Beckman bedre :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vår eldste fikk denne fra Bergans når han begynte i 1. klasse, og bruker den fremdeles.
Skal opp i 3. over sommeren

upload_2015-6-18_13-8-4.jpeg

Hos oss får de sekker, så her henger den klar i gangen! Ville ha satset på beckman eller bergans - sistnevnte har kommer med nye (to go???) med justerbar rygglengde som vokser med barnet, som virket veldig gode

Trodde faktisk at alle 1.klassinger her til lands fikk sånne oransje skolesekken fra skolen. Men da er det vel ulikt fra kommune til kommune da. Er vel kanskje ikke overalt at der er nødvendig heller, feks der barna er avhengig av skolebuss for å komme seg til skolen.

Min har i hvert fall fått oransje sekk ffra skolen og er superstolt!
Det er ikke alle kommuner det, nei. Bare noen. Her får de ikke
(skolebuss et ikke aktuelt heller)

Min gutt hadde en Beckmann sekk i første klasse, men dette var virkelig en "mandagssekk" o_O. Den holdt faktisk ikke lengre enn det første året ettersom flere fester i stropper røk en rekke ganger og hele sekken ble ubrukelig. Fikk ingenting igjen på garanti annet enn reparasjonene dekket. Elendig service. Den ble uansett raskt liten til ham, men han er også en ganske lang (men slank) gutt. Han fikk dermed ny sekk andre året på skolen, en Bergans XO, som er mye lenger i ryggen og har bedre plass oppi. Den har han brukt to år og den er like fin fremdeles. Har nok sikkert være uheldig med den første sekken, men han skal i hvert fall aldri ha Beckmann igjen ;).

Får dere beskjed om d på forhånd? Tror ikke de får sekk her.
ja fikk beskjed på siste skolemøte før skolestart. fikk sekken første skoledag. Trodde alle førsteklassinger fikk sekk i hele norge jeg, men tok visst feil.. Beckmann og bergans er gode sekker :) Beckmann har min eldste fikk den i 2.klasse, brukt den i 2år nå :)

Hos oss får de sekker, så her henger den klar i gangen! Ville ha satset på beckman eller bergans - sistnevnte har kommer med nye (to go???) med justerbar rygglengde som vokser med barnet, som virket veldig gode

Nabogutten viste frem sin nye Bergans 2go for et par dager siden. Det var den beste skolesekk jeg har sett på lenge: Regulerbar I forhold til høyden på barnet. God brystreim og magebelte. Ingen av de tullete detaljene som alltid løsner. Troll-sekkene har bedre lokk (krøller ikke løsark), men ungene foretrekker ofte glidelås.

ja fikk beskjed på siste skolemøte før skolestart. fikk sekken første skoledag. Trodde alle førsteklassinger fikk sekk i hele norge jeg, men tok visst feil.. Beckmann og bergans er gode sekker :) Beckmann har min eldste fikk den i 2.klasse, brukt den i 2år nå :)

Vi har ikke fått beskjed om d ihvertfall, så da kjøper vi sekk

Back
Topp