Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1.klassingne får sekkNoen som har kjøpt skolesekk til skolestarterne enda?
Kan vi få se hvilke sekker skolebarna har?
1.klassingne får sekkmen beckmann sekker er fine til skolebarn
![]()
Troll, Beckmann ellerBergans,prøvpå barnet fordet er stor forskjell.
Det er ikke alle kommuner det, nei. Bare noen. Her får de ikkeTrodde faktisk at alle 1.klassinger her til lands fikk sånne oransje skolesekken fra skolen. Men da er det vel ulikt fra kommune til kommune da. Er vel kanskje ikke overalt at der er nødvendig heller, feks der barna er avhengig av skolebuss for å komme seg til skolen.
Min har i hvert fall fått oransje sekk ffra skolen og er superstolt!
ja fikk beskjed på siste skolemøte før skolestart. fikk sekken første skoledag. Trodde alle førsteklassinger fikk sekk i hele norge jeg, men tok visst feil.. Beckmann og bergans er gode sekkerFår dere beskjed om d på forhånd? Tror ikke de får sekk her.
Hos oss får de sekker, så her henger den klar i gangen! Ville ha satset på beckman eller bergans - sistnevnte har kommer med nye (to go???) med justerbar rygglengde som vokser med barnet, som virket veldig gode
ja fikk beskjed på siste skolemøte før skolestart. fikk sekken første skoledag. Trodde alle førsteklassinger fikk sekk i hele norge jeg, men tok visst feil.. Beckmann og bergans er gode sekkerBeckmann har min eldste fikk den i 2.klasse, brukt den i 2år nå
![]()