vinterkyss
Elsker forumet
Hvordan sekk bør en kjøpe til en 1 klassing?
Noen som vet om det finnes noen tester på hvilke som er bra, osv?
Og hva med pris?
Noen som vet om det finnes noen tester på hvilke som er bra, osv?
Og hva med pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke alle førsteklassinger skolesekk? De har jo nesten ingenting i sekken sin det første året, men greit å ha en god tursekk til turdager :)gutt09jente11 skrev:
Mener de får sånn knall orange sekk, det gjør de her i bygda i allefall.
Som lærer anbefaler jeg sekker med hoftebånd og brystbånd slik at de har godt feste. Jeg liker ikke sekker som har mye "dill" som kan stjeles. Ett av merkene har sånne utbyttbare "klistremerker" med borrelås på lokket. De merkene blir ofte borte, og det skaper beskyldninger, rykter og tar mye fokus. Generelt liker jeg minst mulig dill på ranselen, og ikke MINST i pennalet! Hvem har noen sinne brukt et forstørrelsesglass de første dagene på skolen? Rens pennalet for tusjer, forstørrelsesglass, ting som blinker og lager lyd osv. Jeg liker også de sekkene med regntrekk. tingene oppi blir ikke så våte. spesielt praktisk på tur. Håper ikke vår kommune begynner med gratis sekker! Å kjøpe skolesekk er jo noe av det mest spennende sommeren før!!! Til turdager pleier jeg å anbefale å bruke barnehagesekken, da den er mindre og lettere, noe som er greit på tur når de ikke trenger bøker og pennal.
Bruker ikke sekken mye første året? Trenger de ikke bøker og pennal?