Skolesekk 1 klass

En tråd i 'Livet med barn fra 5 år og oppover' startet av All song, 15 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

anbefalt meg en skolesekk till gutten som ska begynne i 1 klasse.

2. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Ingen??

3. Kengu Forumet er livet VIP

Ta med gutten å prøv er min anbefaling

Troll, bergans og beckmann er populære

4. 4gangerlykke Flørter med forumet

Begge mine skolegutter har gått for Beckmann.

5. MrsWinchester Gift med forumet Marsboerne 20 18

Vi kjøpte Bergans 2go eller noe sånt. Gutten var i ekstase over å få en sekk med gravemaskin og dumper på [emoji3]

6. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Sekk må prøves fordi hver sekk er formet forskjellig og hver kropp er forskjellig

Her har eldste prøvd beckmann, bergans og troll, og er troll som sitter best.

Her får de heldigvis sekk fra trygg trafikk, så satser på at vi slipper å kjøpe sekk som vi måtte med storebror fordi sekken absolutt ikke passet ham..

7. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

De fikk skolesekk i 1 klasse. Året etter ble det Bergans og Beckmann...prøv sekken på.

8. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Her ønsket storesøster seg sekk til bursdagen sin og fikk beckmann som passer veldig bra.

Men viktig som flere skriver å prøve først, også var det viktig for oss at den er ergonomisk [emoji4]

9. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Det har kommet ut en test på det:) Google sekk best i test

10. Nøstet Lesehest. :-) VIP

Mine har begynt med Beckmann og eldste gikk over til Troll i 4. klasse. Viktig å prøve så du ser at sekken passer barnet, sitter godt på ryggen slik at det ikke blir så tungt å bære.

11. Ta med å få barnet til å prøve noen forskjellige og se hvilken som sitter best på ryggen

• Liker Liker x 1

Del denne siden