Skoledagen for en 1 . klassing

En tråd i 'Livet med barn fra 5 år og oppover' startet av Boblefrua, 25 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. StorBonden Blir kjent med forumet

1-4 klasse her går:
    mandag. 08.20 - 13.55
    tirsdag 08.20 - 12.25
    onsdag 08.20 -13.55
    torsdag 08.20 - 12.40
    fredag 0820 - 12.10.(uteskole denne dagen)

2. heksa Flørter med forumet

Samme her :)

3. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Min førsteklassing går fra 8.45 - 13.45 hver dag.

4. sogn78 Forumet er livet VIP

Det var slike grunnar som familie i nærheten som kan følge opp eg såg for meg. Takk for svar:)

5. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Men i 2. Klasse regner jeg med at du var 8 år?
    Skjer mye fra 5/6 til 8 år, jeg føler ikke en 6-åring kan være så lenge alene.
    Det tør ikke 6-åringen her iallefall.

6. Agnete Forumet er livet

Helt enig med deg. Stor forskjell på 6 år og 8 år! Her trener vi på at 7 åringer er litt alene, men har aldri vært lenger enn 30 min. Det tør jeg ikke :eek:

7. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Må trene etterhvert vi og.

Og så er dørlåsen her så vond, så han får ikke låst opp døra hver gang heller... Kan ikke risikere å bli stående ute i flere timer heller..

8. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Skal nok trene vi også, nå har han blitt sju, men de må krysse hovedveien i bunnen av en bakke like før en sving, ikke helt ideelt i den mørke årstiden iallefall fall.

Nå skal jo jeg i permisjon til jul, så da kan vi gå sammen noe og øve noe, så kan han etterhvert gå hjem selv, men sfo er gull verd når ungen har åtte uker sommerferie, og foreldre nå engang ikke har det... Og ikke alltid har fri hele det skolen har av vinter, høst, påske og juleferie. Så mye ferie har vi ikke

9. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Ja altså jeg mener ikke at jeg ville ha litt min 1 klassing gjøre det samme altså. Men jeg har en bror på 11 og han er knapt alene hjemme nå! Jeg tror ungene har godt av å få prøve seg ;)
    Men så er det jo også forskjell på barna. Dersom gutten min hadde vært redd så hadde han ikke fått være hjemme alene, men han her et veldig rolig og avslappet i forhold til sånn ;)

10. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017

08.25-14.05 hver dag, men fri på onsdager.

11. Undomiel Forumet er livet Novemberlykke 2015

Min har skoledag fra 08.30-13.25 hver dag.
    Dagen består av fire økter, med friminutt i mellom og en times matfri (en halvtime blir satt av til spising og eventyrstund i klasserommet, den siste halvtimen er utelek)

12. Makko med 3 gull Gift med forumet

har begynner de 8.30 hver dag, og slitter 12.30 3x uka og 14.30 de to andre...

Del denne siden