Skolebarn og aktiviteter

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som har skolebarn, hvilke aktiviteter er de med på og hvor ofte trener de /spiller kamper/er med på cup/turneringer?

Min 1.klassing er ikke med på noe ennå:)
Han vil ikke, og jeg presser ikke;) tipper det går seg til når han blir trygg på klassekameratene sine:)

Har en 1.klassing.
Fotballtrening 2 ganger i uken + en kamp i uken ca framover. En av treningene utgår dersom det er kamp den treningsdagen :) Cuper har vi ikke fått noen oversikt over ennå, men tipper det vil være alt fra 1-2 ganger i måneden. Idrettskolen 1 gang i uken mellom september og april. Får se an om han fortsetter på idrettskolen til høsten :)

Min 3 klassing går på speideren hver tirsdag fra 1800 til 1930. Innimellom lengre.
Hver onsdag fra 1400 til 1600 på kor, hvor de også får mat.
Der er det jo litt konserter da på søndager utenom.

Har en 1.klassing.
Fotballtrening 2 ganger i uken + en kamp i uken ca framover. En av treningene utgår dersom det er kamp den treningsdagen :) Cuper har vi ikke fått noen oversikt over ennå, men tipper det vil være alt fra 1-2 ganger i måneden. Idrettskolen 1 gang i uken mellom september og april. Får se an om han fortsetter på idrettskolen til høsten :)
oj det var mye cuper synes jeg og treninger også, hvertfall i forhold til hva vi er vandt med.

Går i 2.klasse og spiller fotball og er med i kor :)

Hun går i første klasse, og akkurat nå går hun ikke på noen ting. Hun har gått på svømmekurs en dag i uken, men det er ferdig nå. Hun har også gått på speideren en dag annenhver uke, men der ville hun ta en pause.

Hun går ikke på sfo heller, så hun skal i gang med en aktivitet eller to, men det blir nok ikke før til høsten.

Har en i 2. og en i 6. og begge spiller fotball!
6. klassingen trener 2 ganger i uka og har en kamp. Og de er er med på cup mellom 3-5 ganger pr. sesong:)
2. Klassingen trener 1 gang i uka og har en kamp. Samme som eldste med cuper:)

Jenta mi går i 1.klasse. Hun går på ballett en gang i uka. Har også gått på amatørteater en gang i uka (før hun begynte med ballett) og så ble hun med i teskjekjerringa og da var hele november og desember satt av til øving.

Min går i 2 klasse, han går på fotball, trening 1 gang i uken og ca en kamp i uken (vår-høst) pluss en del cup utenom

Mi begynner i 1 klasse til høsten, og har bedt om å fortsette med allidrett-tilbud som hun har gått på dette året også. Så det skal hun. Mulig at det blir en aktivitet i tillegg, enten dans eller svømming. Men max 2 aktiviteter nå, med 1 trening i uka per aktivitet (altså 2 ettermiddager tilsammen).

Jenta mi begynner i førsteklasse til høsten. Hun går på barneteater, dans og RG.

oj det var mye cuper synes jeg og treninger også, hvertfall i forhold til hva vi er vandt med.

Ja, der er ganske mye. Han er veldig dedikert, og ønsker det selv. Så det er ikke noe foreldrepress altså :p Han spiller med 3.klassinger, så kan godt hende det er derfor mengden er såpass. Han spiller på et annet lag nå enn det han gjorde siste året i bhg (vi flytta), så ift til cuper så vet jeg jo ikke hvordan det blir nå. Men der vi bodde før var det _veldig_ mye cup.

Jente på snart 9 år. Trenar håndball 1 gong i veka også er det turnering ein laurdag i mnd.

Vår eldste begynner på skole til høsten, og jeg regner med han fortsetter på allidretten som er en gang i uka. Han vil også begynne på 'svømming' (bassengtrening) til høsten, så da blir det kanskje to ettermiddager i uka med trening, og ingen cuper o.l.
Holder i massevis syns jeg :)

1. Klassingene min går på innebandy om vinteren og fotball om sommeren. Samme lag bare bytter idrett. 1 trening i uken og en cup på Max to timer hver 6 uke:) super ordning :) hun går på svømmekurs hver søndag kveld i tillegg

Min 1.klassing er ikke med på noe ennå:)
Han vil ikke, og jeg presser ikke;) tipper det går seg til når han blir trygg på klassekameratene sine:)

Samme her! Men håper å starte opp med noe til høsten :-)

Har en gutt på drøyt åtte år som spiller fotball og håndball. Fotball er nå trening tre ganger i uken samt interkamper én gang i uken (med andre ord fire dager totalt, han kan kun tre av dem). Håndball er én trening per uke. I tillegg til treninger er det cuper med jevne mellomrom, men disse foregår i helger. Voldsom økning i antall fotballtreninger i uken nå denne våren, så vi får se hvor lenge han også kan drive med håndball (men det er lavere aktivitet på håndballen nå i sommerhalvåret).

Min 1.klassing går på fotballen, 1 gang i uken, kamper og turneringer innimellom. Også går han i sjakklubb, 1 gang i uken. Det er turneringer der også men jeg har ikke meldt han på noen enda, holder med fotballen :)

Back
Topp