skole!

momy

Elsker forumet
er det noen andre enn meg som skal begynne på skole nå til høsten? skal gå førskolelærerutdanning,men ikke heltid,for vi er helt avhengig av inntekten min! [:)] så det blir sånn samlings og ikt-basert! skal holde på til i januar ca,tenkte jeg, også får jeg permisjon ei stund! [:)]  gleder meg masse og håper jeg klarer dette og liker det så mye som jeg tror! [:)]
 det har tatt meg noen år på å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor! [:D]   og da jeg søkte, visste jeg lite om at en spire skulle titte innom! [:D] bedre sent enn aldri! [;)]

Lykke til med skolestart! [:)] Det er så spennende å begynne med noe nytt. Jeg avsluttet egentlig en 5-årig lærerutdannelse nå i vår, men da jeg ble gravid meldte jeg meg opp ett år til. Men jeg skal prøve å jobbe mest mulig da, og lese selv. Fant noen pedagogikkemner som ikke hadde noe obligatorisk aktivitet. [;)]

eg skal begynne på almennlærar utdanninga i dag, har dei to "siste" åra frå før av. skal prøve og fulføre heile året, og ta netstudium neste haust for at pappan skal få ta tidskonto[:D]. det blir sikkert hardt, håper det går...

Jeg har tenkt å gå skole ja.

Har igjen et år på master, (halvt år med skole og halvt år med oppgave). Har tenkt å prøve å få gjort mest mulig på et halvår før den lille kommer. Men jobber også 100% ved siden av. Så planen er et halvår med fult kjør for min del!!

Lykke til

Jeg skal også studere, begynte idag. et årsstudium i historie bare[:)] 

Jeg skal ta årstudium i matematikk , satser på å gjennomføre det med glans!

så utrolig tøft av deg og begynne på skole under graviditeten.har en veninne som gikk reiselivsskole i fjor under graviditeten.skrøyt henne opp i skyene.syntes det er kjempe godt gjort.
lykke til så masse med utdanningen:)

tusen takk for lykkeønskningene!!! [:D] tipper jeg trenger dem etterhvert! [;)][:)] og lykke til dere andre som også skal studere!! [:)]

Jeg er utdannet førskolelærer nå og tok det sånn nettbasert som du snakket om. Jeg vil bare si at jeg likte den måte alt var lagt opp på.Har selv en venninne som fikk barn i løpet av utdanningen,det gikk kjempe fint!! [:)]

Heisann
Jeg hører egentlig ikke til her, men ville bare si at det går bra [:)]
Jeg fikk vesle frøkna 7 dager før jeg leverte hovedfagsoppgaven og det gikk kjempe bra. Hun var med på muntlig eksamen og ikke noe problem det heller..

Lykke til med studiene deres

kult! [:D] da skal jeg vel klare det jeg og! [:D]

Så kjekt å høre at jeg ikke er alene!
Jeg begynner på mandag på master. Går ned fra 100% til 70 % jobb. Viste ikke at jeg er gravid da jeg takket ja til plassen, men tenkte å fullføre i allefall første semesteret...
Dette må vi klare alle sammen
Lykke til til alle!

Det går nok veldig bra, fin utdannelse du har valgt også, jeg var ferdig utdannet i vår jeg og fikk jobb allerede før skolen var ferdig! Lykke til med studiene!

jeg skal også begynne på skole nå neste uke på MI interiør..det er en skole gang på 2 år så jeg skal gå på skolen frem til jul så tar jeg ferie i 1 år så fortsetter jeg neste år etter jul...så det skal gå så godt atte[;)]

heisann

jepp, jeg skal "kose" meg med noen enkle pedemner utover høsten, og jobbe så mye jeg kan utenom...så det blir vel et travelt semester..har bachelor i barnevern fra før da, men snuser på enkelte master-program, så det er greit å gjøre unna det jeg mangler av opptakskriterier til enkelte master-program, for jeg har jo ikke helt bestemt meg for hvilken master jeg skal ta ennå, så det er greit å ha flere å velge mellom etter svangerskapspermisjonen eller noe[:D]

lykke til med nettbasert førskole da, blir sikkert spennende[;)]

Back
Topp