Skole og bilteori!

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Da har jeg vært i møte med rådgiver på skolen å nå er det bestemt, det blir skole til høsten[:D] Weee!! Gleder meg som bare det! Skal bli fantastisk og ikke minst kjempe deilig og til slutt endelig få papirer som teller![:)]

-Skulle egentlig også ta bil teorien nå men søknaden var ikke ferdig behandlet enda så får vente en uke til, men jeg skal stå denne gang, er kjempe forberedt så føler at det kommer til og gå bra! Lappen skal være i boks før skolestart[:D]
det kommer til og bli en kjempe frihet og ikke minst så kan jeg jo bli med på treff da[:D][;)] Blir så mye enklere alt[:D]

hvilken skole skal du gå? :)

jeg har akkurat gjort det samme, eller, jeg har meldt meg opp til eksamen. historie og matte! de to værstingene!! gruer meg sånn, spesielt til historie, for da er det muntlig..... grrrr, kommer til å dø [X(]

har jo et håp i det fjerne om å stå da, så jeg kan begynne å studere til høsten [:)]

Skole ja, fanken, må søke!

Lykke til Med teorien, denne tar du lettis vettu!

ORIGINAL: Storetroll

hvilken skole skal du gå? :)

jeg har akkurat gjort det samme, eller, jeg har meldt meg opp til eksamen. historie og matte! de to værstingene!! gruer meg sånn, spesielt til historie, for da er det muntlig..... grrrr, kommer til å dø [X(]

har jo et håp i det fjerne om å stå da, så jeg kan begynne å studere til høsten [:)]

Jeg skal gå første året på vgs[:)] Helse og sosialfag[;)] Mangler all utdanning jeg[&o]
Eksamenene kommer nok til og gå fint! Skal krysse fingrer for deg jeg[:D]

Back
Topp