Skogstad vinterdress?

LilleSpira

Glad i forumet
Skulle egentlig kjøpe Stormberg dress til jenta mi, den kom jo bra ut i foreldre og barn testen.

Men fant ingen butikker her som hadde den.

Endte opp med å kjøpe Skogstad sin, men nå er jeg litt usikker.
Synst den virker litt tynn.. er jo litt mer foret enn en parkdress også er det en tynn avtagbar dress inni i tillegg, så den blir jo litt tykk.
Men i forhold til dresser hun har hatt før (reflex og name it) virker den tynn.

Noen som har hatt sånn type skogstad dress?
Og er dere fornøyd.

dytt[:)]

har kun brukt skogstad på jenta vår og det kommer vi til å fortsette med. vi er kjempefornøyde med dresser, jakker, regntøy ja alt [;)]

Ungene i barnehagen som har den er ikke gjennomvåte eller kalde[:)]

Mens de med stormberg er søkkvåte.

Har regndress fra stormberg selv, og syns den er PISS[:'(]

ORIGINAL: StinkiStini

Men vet du hvilken type dress de har hatt?
For de hadde 2 typer.
Den ene med fleece dress inni (men da tenker jeg det blir veldig mye siden hun bruker ull dress under til vanlig.

Den dressen vi kjøpte var et litt tynt vattert stoff inni(som man kunne ta av, og da blir dressen uten det litt tykkere enn en parkdress)

Har ingen erfaring med denne type dress.
Hun ble litt usikker i butikken også når jeg spurte litt om dressen, sa jeg synst den var tynn. Men det var iallefall en vinterdress...

ORIGINAL: *Bestevennen*

har kun brukt skogstad på jenta vår og det kommer vi til å fortsette med. vi er kjempefornøyde med dresser, jakker, regntøy ja alt [;)]

Vinterdress også?
Hvilken type da?
har det vert sånn ekstra dress inni som du kan ta ut?

ORIGINAL: LilleSpira

ORIGINAL: StinkiStini

Men vet du hvilken type dress de har hatt?
For de hadde 2 typer.
Den ene med fleece dress inni (men da tenker jeg det blir veldig mye siden hun bruker ull dress under til vanlig.

Den dressen vi kjøpte var et litt tynt vattert stoff inni(som man kunne ta av, og da blir dressen uten det litt tykkere enn en parkdress)

Har ingen erfaring med denne type dress.
Hun ble litt usikker i butikken også når jeg spurte litt om dressen, sa jeg synst den var tynn. Men det var iallefall en vinterdress...

Det er pelskant på hetta vertfall, greier ikke huske hvordan den er inni..

Erik har Skogstad vinterdress i år og han sier at den er god og varm. Det har jo ikke vært så veldig kaldt enda så han har da bare hatt stillongs,joggebukse,t-skjorte og tynn bomullsgenser under.Jeg regner med at den skal klare å holde han god og varm til vinteren også når han natuligvis har mer klær under.

Bruker masse skogstad både selv og til ungene, alltid vært fornøyd med dressene til ungene, både vinter og parkdresser.

ORIGINAL: FjerneErna

Erik har Skogstad vinterdress i år og han sier at den er god og varm. Det har jo ikke vært så veldig kaldt enda så han har da bare hatt stillongs,joggebukse,t-skjorte og tynn bomullsgenser under.Jeg regner med at den skal klare å holde han god og varm til vinteren også når han natuligvis har mer klær under.

Har han den med fleece innerdress eller vattert innerdress?

Vattert [:)]

Stinkistini (og andre som kjenner til dressene)
Kjenner du igjen de her?

Denne er med vattert innerdress som man kan ta ut

http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/mini-1-6/dresser/mandy-parkdress.aspx

Denne er med fleece innerdress som man kan ta ut

http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/mini-1-6/dresser/dyno-parkdress.aspx

Vattert [:)]

okei. Var den jeg kjøpte også[:)]

Har du brukt andre merker på dress tidligere?
Og synst du den er tynn i forhold til de?
det er kanskje bare noe jeg innbiller meg[8D]

Vi er veldig fornøyd med Skogstad sine vinterdresser[:)]

men du får bestilt stormberg på hjemmesidene deres, og betalt med faktura, så hvis du ikke vil ha den så returnerer du den bare og betaler kun frakt

Back
Topp