Skogstad Sport

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Jeg har vert og kikka på lagerutsalget til Skogstad her. (er her det blir laget og firma ligger[;)]) så veit kor eg skal å handle klær til snuppa til vinteren nå¨r ho skal i bhg/dagmamma!! Kjøpte ei regnbikse med seler til søsken barnet mitt 139 kr!! Er jo ingenting for ei regnbukse!! Skogstad er jo gode klær med god kvalitet!!

Har ei regN/vind bukse selv som jeg har hatt noen år nå, gav 500 for den og da var den på halvprid, beste buksa jeg har hatt, av utebukse!!!

Har sofshelljakke, lue, votter og vest derfra allerde til snuppa![:)]
Andre som har kjennskap/erfaring med skogstad?

til jul kjøpte jeg hver sin vind stopper jakke fra skogstad.hadde kostet 800 og kostet da 299[;)]så måtte jo bare slå til[:D]var sånn julegateåpning tilbud[:D]
kjøpte de på sportsbutikken mx1 eller no sånt[:-][;)]
kjempe gode[:D]min er lilla og fuksia og sambo sin er mørke blå[:)]

Ja er heldige med den butikken her[8D] softshell jakka til isabell fikk vi for 199, fant sånn boblebukse i dag og den var bare 150 kr, men minste str i en farge eg likte var 4 år så det var ikke noe poeng å kjøpe! Så gleder meg til sommeren for da er det litt mer på utsalg her[;)]

ORIGINAL: Tusull

Si fra om du ser en fin en i størrelse hest til meg da [8D] [:D]

tøysejenta vår[:D][:D][:D][:D] str hest du liksom,trokke d du,går ikke på den igjen,har jo sett deg nå vet du[;)][:D][:)]
str fole[:D]

ORIGINAL: smyga

tøysejenta vår[:D][:D][:D][:D] str hest du liksom,trokke d du,går ikke på den igjen,har jo sett deg nå vet du[;)][:D][:)]

Ja tror heller den passer altså. Kan jo ikke drukne i klæra dine heller da!!!!! Tenkte faktisk på det i går da jeg så bilder, tenkte at det er IKKE MULIG at du skal kunne gå ned så mye som du vil uten at du da blir en sylfide!!!!![:D]

Skikkelig pen dame er du Tusull!! Gleder meg til jeg får treffe deg i sommer[;)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

ORIGINAL: smyga

Ja tror heller den passer altså. Kan jo ikke drukne i klæra dine heller da!!!!! Tenkte faktisk på det i går da jeg så bilder, tenkte at det er IKKE MULIG at du skal kunne gå ned så mye som du vil uten at du da blir en sylfide!!!!![:D]

Skikkelig pen dame er du Tusull!! Gleder meg til jeg får treffe deg i sommer[;)]

Gleder meg jeg også!![:D]
Men det er nok bare smyga som er ei hyggelig jente serru..
Klabert at hu ikke vil komme med "hest?? kanskje du burde prøve elefant.. eller kanskje flodhest tusull..??" [8|] [;)]

hå nei du[;)]di høne[;)]
du er helt nydelig ikke lov å tenke no annet[:D][:)]tøysejenta vår[;)][8D]

jeg vil og ha skogstad jakke, både til meg og barna, men det blir nok for dyrt...får håpe det kommer noe på tilbud [:)] flotte klær!

Back
Topp