Skoene mine

Fru+2

Forumet er livet
Jeg hadde bestilt meg sko som skulle være rosa men disse kommer ikke fram i tide.
Hun jeg har bestilt skoene av var super lei seg,men heldigvis hadde hun samme model inn helt ensfarget , så jeg kunne få de til halvpris.
Så her er skoene mine, hun har stasjen dem litt med rosa pynt og med monogramet vårt.

De var jo kjempefine, og så smart å pynte dem slik, da ble de helt spesielle!

åå.. tenk at du snart står brud.. så fantastisk.. blir helt rørt bare jeg tenker på det..

og skoene.. de var kjempenydelig.. så koselig og fint det var med bokstavene deres der..[:)]

Åh, de var nydelige! Jeg elsker sko! og det der var jo en fin måte å gjøre de litt spesielle på. Bestilt via nettet eller?
(jeg skal ha sko til bryllupsfesten vår selv om det fortsatt er lenge til vi skal ha fest[8D] )

ORIGINAL: Mibah

Åh, de var nydelige! Jeg elsker sko! og det der var jo en fin måte å gjøre de litt spesielle på. Bestilt via nettet eller?
(jeg skal ha sko til bryllupsfesten vår selv om det fortsatt er lenge til vi skal ha fest[8D] )

Disse kan du få kjøpt på www.brudesko.no men jeg har kjøpt de i showerommet hens på Lillestrøm super koselig jente så kan anbefalle sko fra henn.
Pluss hvis du er ute i godtid kan du beste farger på skoen.
Jeg skulle egentlig hatt de i rosaglitter med lyserosa silkebånd. så får ønske med noen slike til jul i steden.

Ellers så har disse i str 38,5 hvis du er intrisert. ble litt trange til meg

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: Mibah

Disse kan du få kjøpt på www.brudesko.no men jeg har kjøpt de i showerommet hens på Lillestrøm super koselig jente så kan anbefalle sko fra henn.
Pluss hvis du er ute i godtid kan du beste farger på skoen.
Jeg skulle egentlig hatt de i rosaglitter med lyserosa silkebånd. så får ønske med noen slike til jul i steden.

Ellers så har disse i str 38,5 hvis du er intrisert. ble litt trange til meg

åh, de var og nydelige, men de blir nok for store tror jeg [:(]
Skal sjekke ut den nettsiden i alle fall! Viktig med gode sko en dag man skal stå og gå mye! [:)]

De var knallfine!!

Så fine de var!!
Tror jeg må titte på linken du la ut[8D][:D]

ORIGINAL: Snart2!!

Så fine de var!!
Tror jeg må titte på linken du la ut[8D][:D]

Ja det er greit å være tidlig ute med sko og ikke vente med å få de siste uka [;)]

De var utrolig flotte [:D]
Og så så gøy med den spesielle pynten da!
Ingen andre som har like da [;)]

ORIGINAL: Nøste77

De var utrolig flotte [:D]
Og så så gøy med den spesielle pynten da!
Ingen andre som har like da [;)]

Så fine de ble med rosa pynt!! [:D]

Back
Topp