Skoda superb og 3 bilstoler?

4 blir til 5

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med Skoda superb? Vi må ha ny bil for vi må ha plass til 3 bilstoler.
Største er 4 år så trenger en ny stol din han også som ikke er for bred. Tips?

slenger meg med her. Trenger ikke bil med en gang, men har jo to bonusbarn på 5 og snart 2 år. Og nå venter jeg en liten, så med tiden blir det jo fem.

Vi har Superb. Men 1 barn. Så har ikke prøvd 3 seter bak. Men bilen er lang, men ikke sesielt bredere enn andre biler, så føler det kan bli litt trangt med 3 seter. Har hatt en smal person i midten med et sete på hver side. Midterste sete bak er smalt og liten og uten isofix.

Det er plass til tre barneseter i en superb. Det har vi prøvd. Men endte med å kjøpe en volvo v70, den er romslig:)

Vi har kjøpt superb, superfornøyd :) har kun hatt 2 stoler i den enda men må vell ha 3 etter sommern så håper det går :p

Vi har Superb. Men 1 barn. Så har ikke prøvd 3 seter bak. Men bilen er lang, men ikke sesielt bredere enn andre biler, så føler det kan bli litt trangt med 3 seter. Har hatt en smal person i midten med et sete på hver side. Midterste sete bak er smalt og liten og uten isofix.
Henger meg på her ;) Ser kun for meg 2 seter bak jeg også, blir smalt i midten iallefall ;) Ellersver skoda superromsklig :) og bagasjen får man med ;)

Vi har volvo v70. Har en beltestol(maxicosi) en bakovervendt (britax dualfix)og vi har ikke sjangs til å få plass til enda et sete der:(

Back
Topp