Sko!

Dragen’s hule

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2024☀️
De siste ukene har jeg slitt litt med at jeg en gang i blandt hovner opp i beina slik at skoene mine blir ubehagelige å ta på.
Er det noen som har gode tips til sko som kan brukes de dagene beina er hovne?
Helst noe som også er trygt å bruke når jeg kjører bil, så ikke veldig løse slippers liksom.

Vet ikke hvor mye større føtter mannen din har, men jeg brukte hans joggesko helt på slutten sist. Selv er jeg str. 38/39, og syntes det passet med hans i 42 når jeg kom dit at mine opplevdes som trange. For meg var det så kort tid problemet var der at jeg følte det ble litt waste å kjøpe noe nytt.

Vet ikke hvor mye større føtter mannen din har, men jeg brukte hans joggesko helt på slutten sist. Selv er jeg str. 38/39, og syntes det passet med hans i 42 når jeg kom dit at mine opplevdes som trange. For meg var det så kort tid problemet var der at jeg følte det ble litt waste å kjøpe noe nytt.
Jeg har størrelse 36, og mannen 42, så tror det blir litt voldsom forskjell

De siste ukene har jeg slitt litt med at jeg en gang i blandt hovner opp i beina slik at skoene mine blir ubehagelige å ta på.
Er det noen som har gode tips til sko som kan brukes de dagene beina er hovne?
Helst noe som også er trygt å bruke når jeg kjører bil, så ikke veldig løse slippers liksom.
Jeg har investert i sandaler med borrelås (har brede føtter i utgangspunktet så sliter med å finne sko generelt), og de er utrolig gode på beina. Ellers er jeg jo veldig glad i birkenstock, og fikk ordnet ett hull ekstra på hver reim slik at de også kunne utvides. Utrolig glad for at jeg gjorde det, og lever kun i sandaler for tiden. Merker at joggeskoene mine er ganske trange, men går akkurat når jeg har på støttestrømper, det er skechers. Håper du også finner noe som er behagelig :love017

Har ikke hevelse i beina, borsett fra en tå av alle ting :laughing002 . Men går Mye i sandaler med borrelås. Da mener jeg mye. Så anbefaler å ta en dag å gå på spesielt sports outlets og se etter den type sandaler. De skal ikke falle av.

Har ikke hevelse i beina, borsett fra en tå av alle ting :laughing002 . Men går Mye i sandaler med borrelås. Da mener jeg mye. Så anbefaler å ta en dag å gå på spesielt sports outlets og se etter den type sandaler. De skal ikke falle av.
Jeg tror kanskje jeg har noen sånne en eller annen vei.. må vel lete litt blant alle skoene mine :laughing002 :smiley-ashamed004

Brukte noen fra beez i forrige graviditet (fra color4care, de selger også støttestrømper og diverse utstyr til sykepleiere). Forrige gang var det modellen som heter "Slip-on silk" jeg hadde, og de var kjempemyke og gode både i sålen og over vrista - men de har de bare igjen i str. 36 nå. Prøvde meg på å bestille en modell som heter "move" nå for noen måneder siden, men den passa ikke foten min og var ikke like stretchy som den forrige.

De har flere modeller som ser veldig myke og gode ut da, men likte den der silk fordi den hadde silkebånd i seg og var litt cute! Litt usikker på hva jeg synes om resten av modellene... mange som er ganske plain, så det er jo ikke krise - og kanskje det ikke burde ha SÅ mye å si heller, det viktigste er jo ha noe komfortabelt å gå i akkurat nå :shy: Skal si fra hvis jeg ender opp med å bestille noen av de andre!

Noen her som har fått tak i støttestrømper som går opp til låra? I såfall fra hvor?

Noen her som har fått tak i støttestrømper som går opp til låra? I såfall fra hvor?
Jeg kjøpte på apoteket i mellomtiden før jeg bestilte på nettet. Apotek1 kostet de nesten 700 kr for ett par til låta. Funket i 2 uker før det gikk hull :oops:
Ellers ble jeg tipset om color4care sin nettside av noen her, der har de gjerne tilbud også, så anbefaler den siden:love017

Back
Topp