Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det gode vintersko man bare kan trå inn i...? Noe ala cherrox for voksne vet ikke helt hvordan jeg skal få knytt på meg bootsa mine på slutten av graviditeten sko hadde vært mye enklere om man var høygravid på sommer...
Utover det kan det vel være greit med støtte i anklene og god demping. Jeg bruker gode joggesko/tursko til vanlig.
Jeg har dock boots Ikke så vakre, men veldig kjekke i trøndervinteren!!Avhengig av hvilken skostørrelse du har, produseres enkelte «cherrox» typer helt opp til str 40 iaf Og Dock Boots lages til voksne også, tror Coop Obs selger dem men pene bysko er det jo ikke akkurat da
Jeg hadde et par sko av typen du stapper foten oppi og kan bruke skojern da jeg var gravid sist. De ble utslitt og er kastet. Men bekkenet var mindre kresent. Nå ønsker kroppen seg helst joggesko og det liker jeg ikke å gå i, men kommer til å gjøre det nå likevel.. Utover vinteren blir jeg å kjøpe disse støvlene, trenger nye støvler i utgangspunktet da, også bytte til joggesko inne på jobb.
Blir det veldig glatt og is er jeg usikker. Har et par støvletter hvor brodder kan tas utenpå, men kan ikke se for meg at jeg skal få tredd de på tjukke preggislegger når jeg er 7,8,9 mnd på vei
https://www.xxl.no/mackenzie-ranger-neoprene-boot-low-neoprenstovler-svart/p/1133307_1_style
Uggs er sikkert greit å få på som gravid da, hehe.
Ja, har uggs, men de er lite snille mot bekkenet..
Må vel bare ut på prøverunde. Og finne noe som er stabilt, dempende, lett og få på og av, stødig på glatta og fint og se på
Er disse stabile/støttende rundt anklene, og med litt "fjøring" sånn. mtp bekken? Så utrolig digge ut!Jeg bruker disse i høst og satser på at de passer utover vinteren også! Gode, varme og stabile sko Med skohorn slipper jeg å bøye meg også!
https://www.getinspired.no/kastel-roros-leather-ka-128-010
De gir god støtte rundt anklene, nesten litt for mye så det tok en-to turer å gå dem inn litt hehe!Er disse stabile/støttende rundt anklene, og med litt "fjøring" sånn. mtp bekken? Så utrolig digge ut!
De gir god støtte rundt anklene, nesten litt for mye så det tok en-to turer å gå dem inn litt hehe!
Virker som dempingen eller «fjøring» er ganske grei, jeg pleier å få vondt i hælen hvis det er dårlig støtte i sko og det har jeg ikke fått med disse Men er nok ikke like god som joggesko
Åneii Jeg så de på God morgen norge, mulig jeg ikke var eneste.. Kan jo håpe at de kommer inn igjen!Takk! Desverre ser det ut til å være helt utsolgt for skoene.