Sko

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Ja, når bør man egentlig starte med det?
Noen sier jo det er fint å gå barbeint/i sokker lenge, for å kjenne underlaget etc. Men så er det det med å bli vant med sko og få stivet opp ankel etc...
Snuppa gjør ikke annet enn å reise seg opp etter alt mulig og gå rundt bord, langs sofa, tv benk... ja alt mulig. Hun sitter ikke mye stille. Ikke lenge til bhg start heller, bør jeg kanksje tenke på å begynne med sko?
Husker ikke hva jeg gjorde med største heller, noen år siden :p
 
Frøkna mi går rundt hele dagen og jeg har ikke gått til innkjøp av sko enda. Har lest det samme som du skriver og tenker at jeg drøyer så lenge som mulig. Men har fått mange spm de siste dagene om når jeg skal kjøpe sko siden hun går selv. Synes det er vanskelig jeg..
 
Ingen sko her før hun går ordentlig selv. Hvis hun fortsatt ikke går når hun begynner i bhg i desember har vi sånne fotposer som kan brukes utendørs.
 
Har kjøpt fotposer som hun bruker ute nå. Har fått flere par sko også, men får se om de blir brukt eller vi kjøper nye..
 
Har kjøpt skoposer som sikkert blir brukt store delere av vinteren. Hu begynner i barnehagen neste uke, men får ikke sko før hu kan å gå ordentlig :)
 
Har prøvd å ta på frøkna sko ett par ganger (bare for morro syld da vi er borte hos søstra mi som har sko etter sin unge)
Men hu her blir så frustrert at hu prøver å sparke av seg skoa, trives absolutt ikke med de på, så vi slipper å tenke på å kjøpe det på en stund hvertfall [emoji23]
 
Har begynt med sko nå. Hun sluttet å krabbe for en uke siden :) da var det deilig å ta frem skoene så hun kan gå ute også! Det er litt klumpete og ustøtt men hun lærer fort! Alt blir jo så mye enklere når de går selv!
 
Vi prøvde på sko i dag. Hun nektet å gå med dem, satte seg ned og prøvde å få de av, så vi får bare begynne å øve litt. Holder oss nok til fotposene litt til :)
 
Back
Topp