Er disse kjøpt på xxl? Kikket på noe lignende på nettet i går..Våre sko har aldri vært høyere enn vanlig joggesko, de er bare litt grovere, tykkere såle, goretex.
Slike bruker vi som overgangskoVis vedlegget 129752
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er disse kjøpt på xxl? Kikket på noe lignende på nettet i går..Våre sko har aldri vært høyere enn vanlig joggesko, de er bare litt grovere, tykkere såle, goretex.
Slike bruker vi som overgangskoVis vedlegget 129752
Er disse kjøpt på xxl? Kikket på noe lignende på nettet i går..
Mine har også bare goretex, ikke vanlige joggesko uten goretex en gang ;-)Cherrox bruker vi ikke, prøver å unngå gummistøvler også. Så avhengig av gode sko som er vanntette![]()
Hva var merket igjen? Kamik?Ja!!Veldig fornøyd med de
![]()
Mine har også bare goretex, ikke vanlige joggesko uten goretex en gang ;-)
De har goretex-joggeskoene og sandalene sine de til sommerbruk ;-)
Skal se hva de har på senteret her på tilbud på Mandag
Hva var merket igjen? Kamik?
Han hadde timberland ett år, veldig godt fornøyd med det!Ja, det er kamik. Har ingen erfaring med det merket, men tenkte å prøve noe nytt![]()
Vi kjøpte også i mars ;-)Ett lite tips er at viking har kommer med nye goretex sko som er kjempe lette! Måtte kjøpe nye da de vi kjøpte i mars er "oppbrukte" (har en som sliter enormt med sko). Han har hatt viking goretex i mange år og de har alltid vært tykkere og mye tyngre enn vanlige joggesko, men de nye er kjempe kjempelette!! Virker altså så gode å ha på foten!!
Jeg ville ha kjøpt goretex, for jeg synes ikke barna trenger å gå i støvler uten at det er nødvendig. Men vanlige joggesko blir raskt bløte.
Han hadde timberland ett år, veldig godt fornøyd med det!
Etter det bare viking, og jeg må si jeg ikke er helt fornøyd. Opplevd flere ganger at skoene ikke er helt tette... Hva kostet disse igjen?
Vi kjøpte også i mars ;-)
Men synes de han har hatt nå har vært lette jeg?
Har du link til de nye?
Bruker goretex om sommeren også her, men de tåler jo ikke regnvær, så da må vi bruke cherrox/støvler. Syns de blir så fort våte gjennom goretexdko og jeg, i forhold til støvler.Cherrox bruker vi ikke, prøver å unngå gummistøvler også. Så avhengig av gode sko som er vanntette![]()
Kommer jo an på hvordan ungen leker i vann det ;-)Goretex sko er jo vanntette, skal ikke bli våt da