Sko..

Mamma`nTilKaia

Forumet er livet
Kan dere anbefale meg noen sko?
Tenker da til bruk i vår og til barnehagestart..

Vi vurderer å kjøpe stonz.. Noen som har det? Erfaringer?

Takk for svar [;)]

Vi har Stonz og ELSKER dem! Han blir ikke våt eller kaldt i det heletatt og han
klarer å bevege seg rundt selv, med sko er han ikke like bevegelig for
det blir for klumpete og stivt.. Så til han begynner å gå helt selv
uten hjelp kommer vi til å bruke Stonzene! [:)]

Til høsten ville jeg vel kjøpt vanlige sko da de trenger støtte rundt beina å det gir ikke stonz. Ville også ventet med å kjøpe de til hun går selv siden de ikke skal bruke sko før de kan gå ordentlig:) Da er det jo greit å vente så man får riktig størrelse.

Til vårbruk er stonz helt sikkert ypperlig. Vurderer å kjøpe til lillemann, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe for en så kort periode.

Vi heller litt mot stonz altså, men lurer på hvordan de er når de begynner å gå [8|]
De bør jo være lette å gå med.. Men går jo såklart ann å prøve dem å se hvordan hun går med dem :)

Burger : Hvor har du kjøpt de byskoa? De så veldig fine ut [:)]

ORIGINAL: Ninajinta

Til høsten ville jeg vel kjøpt vanlige sko da de trenger støtte rundt beina å det gir ikke stonz. Ville også ventet med å kjøpe de til hun går selv siden de ikke skal bruke sko før de kan gå ordentlig:) Da er det jo greit å vente så man får riktig størrelse.

Til vårbruk er stonz helt sikkert ypperlig. Vurderer å kjøpe til lillemann, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe for en så kort periode.

Men finnes det noe anna ho kan bruke enn så lenge da? For ho blir jo kald å våt på beina av de fot"posene" som ho har nå [&:]
Tror nok ikke det blir kjøpt stonz hvis de bare blir brukt en mnd eller to..

Er sånne vi har nå..

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

ORIGINAL: Ninajinta

Men finnes det noe anna ho kan bruke enn så lenge da? For ho blir jo kald å våt på beina av de fot"posene" som ho har nå [&:]
Tror nok ikke det blir kjøpt stonz hvis de bare blir brukt en mnd eller to..

Hittil har jeg også brukt de fotposene fra en av dressene hans. Det har holdt siden han ikke er ute på bakken så veldig lenge. De er ganske tjukke så rekker ikke å bli våt helt igjennom på den korte tida. Nå satser jeg på at det tørker opp ganske fort, sånn at jeg bare kan ta på han ullsokker, så får jeg bare vaske mere ullsokker en periode.

ORIGINAL: Burger

De vinterskoene heter forresten kuoma. Skal kjøpe slike til Alma til vinteren. Anbefales virkelig.Gode stødige sko som nesten ikke veier noen ting. Om de impregneres er de nesten vanntette også[:D]

Takk for tips [;)] Spørs om det kanskje blir sånne på Kaia også ;)

her har me kjøpt lilla gortex sko te barnehagen..lette gode varme sko sånn at d e lett for di å bevega seg å kje krypa ut av skonå..støvler e kje vits heilt i starten vist de kje går..dette barra av..

Kommer til å bruke stonz til hun kan gå. Kanskje noen sandaler i sommer med mye såler. Blir nok goretex sko, foreldre og barn kommer ofte ut med best i test tidlig på høsten. De plages veldig å gå med støvler og vintersko da og kommer seg ikke opp som oftest hvis de sitter, derfor er jeg så glad i stonz også på vinteren [:)]

Ikke lett dette med hvilke sko man skal velge [8|]
Får vel følge litt med på tester ol [;)]

Kjøpte Stonz og er sååååå fornøyd [:D][:D]
Det er ikke alle som er lite slitesterke av dei billigere typen, han har blitt sup i gjennom våt [&:]men me Stonz er han tør og fin [;)] om det er 1-3 mns så er det vert det..
Som helsesøster sa så må en ikke ha sko på før dei går for det gjør at dei kan få feilstillinger osv... jeg kjøpte jo et par vanlige jogge sko til han som jeg tenkte og bruke når vi skal ta bilde av dei to [8D]

Back
Topp