Sko til vinteren, et lite problem.. jente 3 år.

gutt09jente11

Forumet er livet
Har ei lita og spe jente på 3 år, ikke unormalt liten, men kan fremdeles bruke 86/92 i ullundertøy.

Uansett, det som er er at hun har store føtter, hun har str. 27 i goretex sko nå. Og har bestilt cherrox og superfit vintersko (lette og med knyting), begge deler i 27, og hun må ha den str..

MEN de blir jo så store i forhold til kroppen hennes, cherroxene går jo langt oppover på leggene..

Hva ville dere gjort? Er det noe som kan være et bedre alternativ? To par vintersko? Eller? Hun må jo kanskje ha noe cherroxgreier også i det verste sørpeværet.....

Bruker veldig lite støvler nettopp av samme grunn..

Hm, finnes sikkert cherrox som er litt lavere, er jo så mange forskjellige varianter på markedet nå. Tror jeg ville reist rundt til de ulike kjedene og prøvd jeg.

Jeg innbiller meg at Dockboots er litt lavere, men er jammen ikke sikker. Har du sjekket ut dem i butikken? Ellers har jeg dessverre ingen gode råd hva gjelder vinterstøvler. Håper det ordner seg!

Vi har samme problem med gutten vår på 3 år. Han bruker str 29 i sko. Fant ut at dockbootsene med stoff øverst var litt bedre enn cherrox ihvertfall. Evt kan du kanskje se om du finner noen lave støvler med en god ullsokk og ullsåle oppi?

Back
Topp