Sko til skolebarn

misty

Glad i forumet
August 2018
Noen som vil anbefale noen gode vår- og/eller sommersko til aktive barn i skolealder? Tenker ikke på gore-tex/overgangssko, men sko til bruk når det er tørt og varmt i været.
Har en aktiv førsteklassing og vil gjerne ha sko til han som ikke blir utslitt etter noen uker :)
 
Som erfaren førsteklasselærer ville jeg hatt gtx sko helt til skoleslutt altså. Førsteklassinger finner gjørme og søle på de mest utrolige plasser...
Når det kommer til vanlige joggesko går det litt for det samme synes jeg, har brukt både Adidas, Nike og Hummel og vært fornøyd med det.
 
Som erfaren førsteklasselærer ville jeg hatt gtx sko helt til skoleslutt altså. Førsteklassinger finner gjørme og søle på de mest utrolige plasser...
Hehe, ja det har du rett i :) Tenkte bare at det var lurt å ha et par mer luftige joggesko også, tenker at gore-tex sko blir fortere klamme i varmen selv om de er pustende.

Nike har veldig mange fine sko til barn ja, men de vi har hatt har vært litt smale i foten, mens mitt barn har brede føtter. Tror Adidas er litt bredere, hvertfall opplevd det i fotballsko.
 
Hehe, ja det har du rett i :) Tenkte bare at det var lurt å ha et par mer luftige joggesko også, tenker at gore-tex sko blir fortere klamme i varmen selv om de er pustende.

Nike har veldig mange fine sko til barn ja, men de vi har hatt har vært litt smale i foten, mens mitt barn har brede føtter. Tror Adidas er litt bredere, hvertfall opplevd det i fotballsko.
Adidas er bedre enn Nike da ja
 
Min frøken har salomon[emoji5] veldig fornøyd, ellers bruker hu nike air
 
Nike her. Lette og gode joggesko. :)
 
Back
Topp