Sko til meg selv *tips*

ingz

Glad i forumet
Jeg er en sånn jente som alltid har hatt skatesko i alle varianter, og jeg elsker dem. Men nå finner jeg ikke slike lenger... :s Så hvilke sko går dere med til vanlig? Legg gjerne ut bilde av de eller sleng med en link så jeg får sett...
Trenger sårt noen nye sko nå da jeg labber i noen som er 4 år gamle eller mer :p Kasta alle skoene mine i fjor, å nå måtte jeg lete lenge for å finne de jeg bruker nå :p haha!

Jeg har store føtter, de er lange type 40-41 i størrelse + att de er breie og høye! Sliter sånn med å finne meg sko att jeg hater å kjøpe nye!

Så kom med tips jenter. Dere MÅ!! :D

Så synes jeg det er veldig greit at jeg bare pakker føttene i skoene å færdig med det. Gidder ikke å knyte og slik, så helst enkle sko :p

På vinteren Ecco, på sommeren Nike, puma, adidas, seabago, tøysko osv. Går mest i fritidssko - jobber i butikk og står på betonggulv hele dagen, liker ikke skatesko, det er veldig fjortis ;)

Sånn typisk joggesko stil liker jeg ikke :-P Tøysko synes jeg er stygt :p  Æsj, HATER sko!!!
Ja, jeg var vel fjortiss da jeg begynte å gå med skatesko, så har det bare blitt sånn. Å de jeg er sammen med går i disse skoene :p så nei, ser ikke på det som fjortissko ;)

Pumps

Jeg kjøpte disse for 1 mnd siden, og jeg har gått i de hver dag siden :p De er ikke for høye og gode å gå i :-)

Kavasakisko!! love it! Jeg har allerede slitt ut tre par, pluss at jeg har 7 par stående i skapet i forskjellige fargeremoticon

Back
Topp