Jeg vet at de små helst ikke skal bruke sko før de går, men nå har pappa tilbudt å kjøpe sko til mine to små, så da tenkte jeg å se om jeg fant noe her.
Største begynte jo å gå om vinteren, så da var hennes første sko vintersko. Siden broren er født noen mnd. før, regner jeg med at han trenger sko før snøen kommer. Så da lurer jeg på om dere har tenkt på sko allerede og hvilke dere i så fall har kjøpt/kommer til å kjøpe. Jeg har sett på et par ecco sko og så vurderer jeg om vi skal kjøpe et par gore tex joggesko i tillegg, eller om det blir for tidlig i år (siden de ikke har like god støtte som ecco skoene).
Og så tenker jeg at det kan være greit med et par sandaler til vi skal til Kanariøyene om to uker, selv om han ikke går. Jeg ser for meg at det blir mange våte sokker hvis ikke, men er usikker siden han egentlig ikke skal ha på sko før han går. Noen som har erfaring med å dra til varmere strøk med så små barn og har gode tips til skovalg?
Og så tenker jeg at det kan være greit med et par sandaler til vi skal til Kanariøyene om to uker, selv om han ikke går. Jeg ser for meg at det blir mange våte sokker hvis ikke, men er usikker siden han egentlig ikke skal ha på sko før han går. Noen som har erfaring med å dra til varmere strøk med så små barn og har gode tips til skovalg?