Sko til barnehagestart

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Var litt rundt og kikket på sko til mini med tanke på barnehagestart. Ble anbefalt diverse merker og typer som pleide å bli kjøpt til barnehagestart og bruk ute på lekeplassen osv men ulempen er at de starter på str 22 eller 23 og mini sin fot ble målt til str 20. Ser ikke helt for meg at han vokser så mye til august at han vil passe den str. Endte med å ikke kjøpe sko til han enda men han trenger sko til august som kan tåle litt. Hvilke sko har dere til barna til bruk i lek ute og barnehage? Fant støvler til han men kjekt med sko også på de få fine dagene vi har her på disse kanter av landet. Han er 18 måneder.

Vi kjøpte på Babyshop og jeg mener å huske det var str 20 så jeg ville sett i egne babybutikker også ikke bare vanlige skobutikker.

Var litt rundt og kikket på sko til mini med tanke på barnehagestart. Ble anbefalt diverse merker og typer som pleide å bli kjøpt til barnehagestart og bruk ute på lekeplassen osv men ulempen er at de starter på str 22 eller 23 og mini sin fot ble målt til str 20. Ser ikke helt for meg at han vokser så mye til august at han vil passe den str. Endte med å ikke kjøpe sko til han enda men han trenger sko til august som kan tåle litt. Hvilke sko har dere til barna til bruk i lek ute og barnehage? Fant støvler til han men kjekt med sko også på de få fine dagene vi har her på disse kanter av landet. Han er 18 måneder.
Har du sjekka eurosko? Vi kjøpte vanlige sko der i str 21. Vil tro de har i 20 og.

Ecco har noen veldig fine sko

Be skobutikken bestille sko i riktig størrelse hvis de ikke har NOEN i den størrelsen. Evt kjøp på nett

Vi kjøpte fra ecco og var veldig fornøyd :)
Superfit passet ikke på foten.
Så du får ta med å prøve når det nærmer seg august :)
Kan også kjøpe på nett, noen har jo fri frakt og retur.

Til barnehagebruk har vi hatt sko fra viking.
De første han hadde var i str 20, kjøpt på xxl.
Ellers har vi hatt sko fra Kavat :)

Back
Topp