Sko til barnehagestart

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå må gutten min begynne veldig tidlig i barnehagen.
Jeg lurer derfor på hva han trenger av sko?[:-]
Han går jo ikke, har nylig begynt å krabbe litt. Ellers går det i åling.
Han har et par Stonz. Holder det, eller bør vi invvestere i både støvler og andre sko?
Har 2 par joggesko som også kan brukes[:)]

Tror nok det holder lenge med Stonz så lenge han ikke går. [:)]

ORIGINAL: Rimpro

Barbeint er best:

Så lenge temperaturen tillater det, har barneføttene det best uten sko på. Da kan tærne gripe og jobbe når barnet går og utvikler balansen sin. Foten tvinges til å bruke og utvikle musklene. Dette styrker foten over tid og kan motvirke at barnet utvikler plattfothet eller skjev akillessene.

Kan da vel ikke være barbeint ute!

Barbeint er best:

Så lenge temperaturen tillater det, har barneføttene det best uten sko på. Da kan tærne gripe og jobbe når barnet går og utvikler balansen sin. Foten tvinges til å bruke og utvikle musklene. Dette styrker foten over tid og kan motvirke at barnet utvikler plattfothet eller skjev akillessene.

der jeg jobbet i sommer fikk ikke barna gå barfot.

ORIGINAL: satine

Barbeint er best:

der jeg jobbet i sommer fikk ikke barna gå barfot.

Det gjorde de ikke i barnehagen jeg jobba i eller...

ORIGINAL: Snupsemamma

Stonz holder i massevis, ja! :)

Da satser vi på det [:)] han kommer jo også til å vokse nå. Og hvis det ikke er vits med sko enda, kjøper vi ikke det.

Back
Topp