sko til 5 åringen....

**Moonlight**

Forumet er livet
han må ha seg nye joggesko nå da de han har er utslitt og i tilegg luktr høgg....

Men hva kjøpe?hvor lenge er joggesko sesongen? men det er kanskje noe på tilbud nå så det ikke blir så dyrt.Kjipt å kjøpe sko til 6-700 kr som man ikke får brukt så lenge pga været liksom....

joggesko kan de jo bruke lenge enda da... :) nå trasker T rundt i sandaler...

økonomisko har greie rimelige joggesko... (jeg kjøper sjeldent dyre sko til T, fordi han sliter de så fort ut at det nesten gjør vondt i lommeboka bare av å tenke på det...)

Dollface skrev:
joggesko kan de jo bruke lenge enda da... :) nå trasker T rundt i sandaler...

økonomisko har greie rimelige joggesko... (jeg kjøper sjeldent dyre sko til T, fordi han sliter de så fort ut at det nesten gjør vondt i lommeboka bare av å tenke på det...)

ja,de kan kanskje det :) Går i sandaler her og,men må ha no joggesko til bhg start igjen til uka,så han har til litt kjøligere/dårligere vær dager:)

De har joggesko på XXL på tilbud til 199 denne uken. Tror det var Puma ,eller så var det Adidas...

Vår snart-6-åring er plattfot og treng sko med litt oppbygd såle, så vi har fått beskjed om å kjøpe "skikkelege" sko til han. Nett no har han Viking joggesko, som eg kjøpte for ca 400 (men veka etter fekk coop obs inn eit stort parti av akkurat same sko til 250,-.. blæh!) Kjøper ikkje joggesko til 700 kr. Enten er det tørt nok til vanlege joggesko, eller det er såpass vått at det er bedre med støvlar eller dock boots.

50% på joggesko på Barnas hus. Vi kjøpte noen supre Geox til 220 kr her om dagen.

Back
Topp