sko str..

ja det er syyykt kjipt! kan jo ikke kaste alle skoene mine? men... heller gutten min enn skoene mine tror jegfår legge de i boden å se om de passer igjen senere (noe de sikkert ikke gjør)

Blir beina større?? Det har jeg aldri hørt før, venter min fjerde nå... Enda bra jeg ikke har fått den "bivirkningen" av svangerkapene da ;o)

Økte sko str i første og andre svangerskap. Nå ser det heldigvis ut som om det har stabilisert seg

Jeg får større føtter, har allerede begynt å merke det litt denne gangen også. Pga vann i kroppen.. :(

Har det heldigvis ikke sånn selv (siden jeg også har en gooood del sko), men tanten min måtte kaste alle skoene etter førstemann.

Hihi, måtte le litt nå når jeg leste gjennom tråden! :P Har heller aldri hørt om den type bivrkningen... ;)) Altså føtter som blir større i svangerskapet av seg selv, og ikke går tilbake til normalen ettterpå, er det slik dere har det?? Hehehe.

Selv bruker jeg str 37, men i slutten av svangerskapet med førstemann (de siste 4-5 ukene) måtte jeg bruke fjellskoene mine med små, tynne sokker konstant (str 38, for å plass til ullsokker vanligvis) og måtte i tilegg kjøpe tøysko og addidassandaler i str 39.. Hehe, årsaken til dette var da ødemer og vann i kroppen =) Noe som forsvant innen vi var kommet hjem fra sykehuset ;D

Jeg skal nok fint overleve noen uker med større føtter denne gangen også pga ødemer og vann, meeen... føtter som blir større av seg selv og aldri går tilbake til normalen håper jeg at jeg slipper :P Hehe! Krysser fingrene for det :D

Og lykke til med deres føtter :o))

Back
Topp