SKO str.

Anja89

Betatt av forumet
Hvilke skostr. bruker deres smååå? finner ingen sgo lille snuppa! :(

Jeg har nettopp kjøpt sko til mini og han måtte ha str 20.

Str 19/20 et sted. Bruker ikke sko, for det er bedre for foten uten. Men, har en del sånne sokker med antisklisåle. Og de har skonummer[:)]

Jeg kjøpte sklitøfler fra HM til han og str. 18/19/20 (eller hva det er) var akkurat for små for min[8|][8D]

ja, skulle finne i dag, å 18 var for store.. å når jeg målte foten, vare den et stykke under str. 18.. så heilst 17 skulle hun hatt, men det finnes ingen plass....

Har sånne myke tøffler i str 20/21

Str 21 her... 

altfor liten til å bruke sko, synes da jeg!! det blir ikke aktuelt før hun går her, og det blir nok til våren en gang.. og da er det like greit med ullsokker enn sko. Myyye bedre for beina..!

De lager vel ikke så små sko fordi så små unger skal ikke ha sko? [8D] Eller mener du tøfler/antiskli-tøfler?

Men, anyway, han bruker vel 20 kanskje, 19-20-21 i slike myke tøfler![:)]

ORIGINAL: lnie

Jeg kjøpte sklitøfler fra HM til han og str. 18/19/20 (eller hva det er) var akkurat for små for min[8|][8D]

HM har skostørrelser som ikke likner så mye på alle andre sine. Min eldste bruker 23 hos HM og 27 på absolutt alle andre steder...

De skal ikke ha sko før de går...og skoene skal være ganske mye større enn foten (lurer på om det er 15 mm det er snakk om [:)])

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: lnie

HM har skostørrelser som ikke likner så mye på alle andre sine. Min eldste bruker 23 hos HM og 27 på absolutt alle andre steder...

Way to goooo, HM!

Kommer ann på skon, men det 20/21 han stortsett har passa når vi har prøvd i butikken.

snuppa her har nettopp fått seg superfit sko...dei e str 18....og det me at dei ikke ska ha sko før dei går..eg hadde sko på eldstejenta da ho begynte å gå mens vi holdt ho og ho har ikke tatt skade av d!! men ditta e no opp t kvar enkel da [;)]

Bruker 21.

Og noen barn bør begynne med sko i det de begynner å gå selv (ved å holde seg til bord osv osv) pga skeivhet i foten.

Her bruker hun 13-15 i sokker, håper ikke hun begynner å gå på ei lita stund hehe, tror ikke det finnes så små sko [8D]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Her bruker hun 13-15 i sokker, håper ikke hun begynner å gå på ei lita stund hehe, tror ikke det finnes så små sko [8D]

Kan jo bruke myke tøfler fordi om de kan gå[:)] Jeg er veldig bestemt på at det er best for føttene å være "fri" så lenge som mulig.

Back
Topp