sko størrelse gutt...

blablac

Forelsket i forumet
Hei og hopp!![:)]
Jeg har en sønn som er født i August 09, nå er det jo halv pris på vintersko, og jeg har veldig lyst til å kjøpe vintersko til han for neste år.. Hvilken sko størrelse bruker deres barn i år??[:)]

Kan vel ikke svare siden jeg har jente, men[8D][8D][8D]

Her har vi str 27 i viking vintersko!

store føtter på vesla vand?? [:)] eller er det plass til ullsokker også.. trodde kanskje ikke det var nødvendig sden de er så godt fora?!?[8|]

vi ligger på 24- 25 uten tykke ullsokker.. [:D]

ORIGINAL: shorty86

store føtter på vesla vand?? [:)] eller er det plass til ullsokker også.. trodde kanskje ikke det var nødvendig sden de er så godt fora?!?[8|]

Begge jentene mine er big-foot[8D] Hun har akkurat passe store føtter! [;)] Men det er plass til ullsokker inni! Huske på at vi bor i Nord, vi går med ullsokker fra august til juli! [;)]

Hun bruker 25 i finsko[;)]

ORIGINAL: Vand

Begge jentene mine er big-foot[8D] Hun har akkurat passe store føtter! [;)] Men det er plass til ullsokker inni! Huske på at vi bor i Nord, vi går med ullsokker fra august til juli! [;)]

hihi måtte bare spørre[:)] ja jeg vet jo dere bor i nord men det er beinkaldt her også om vinteren, men det har holdt med to tynne ullsokker på A(han er veldig varm av seg) men har lyst til å handle nye vintersko nå pga de han har begynner å bli små og da vil jeg ha viking..[:)]

er det tilbud noe sted??

hihi måtte bare spørre[:)] ja jeg vet jo dere bor i nord men det er beinkaldt her også om vinteren, men det har holdt med to tynne ullsokker på A(han er veldig varm av seg) men har lyst til å handle nye vintersko nå pga de han har begynner å bli små og da vil jeg ha viking..[:)]

er det tilbud noe sted??

Vi bruker en tykk i stedenfor to tynne[8D]

vet ikke, det var tilbud på skoringen her på Mo...[:D] Halv pris på viking! Vurderte om jeg skulle kjøpe til neste vinter, men det var kanskje litt risky[;)]

er det tilbud noe sted??

Vi bruker en tykk i stedenfor to tynne[8D]

vet ikke, det var tilbud på skoringen her på Mo...[:D] Halv pris på viking! Vurderte om jeg skulle kjøpe til neste vinter, men det var kanskje litt risky[;)]

åååh da skal jeg sjekke om det er her også[;)] blir fort tomt[>:] jeg også har lurt åp om jeg skal kjøpe til neste år men er usikker på hvilke str jeg skal gå etter..[:-]
han har jo brukt de vinter skoa han har nå også i fjord... men hadde jo litt å vokse i..

Da burde jeg kanskje kjøpe str 26? Er halv pris på alle vintersko, reima dresser osv på barnahshus nå! [:D]

Her bruker hun 25-26.. [;)]

han bruker 27-28

24 bruker min.. målte på nytt med en skofus sko nå i det siste og forsatt 24. 

Min jenter er veldig normal i strl og vi kjøpte strl 25 til hun i vinter. De er ALT for store til hun til daglig - men bhg er veldig glad for at vi kjøpte så stort fordi i den kulden som har vært så må hun ha tjukklabber over sokkene/strømpebuksene og det må heller ikke bli trangt[:)]

Malene ble målt til str 25 nå nettopp.. [:)]

Ser ut som lillegutt her får sånne små føtter som mamman sin [;)]
Matteo bruker 23-24

Isak har str 23 i vintersko.

Her har vi str 25 i Ecco sko. Storebror her i huset på fire år har 28 i Viking [;)]

Back
Topp