Sko/sokker/tøfler

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hva bruker dere på føttene til babyen? Lillemann har vokst ut av "tøflene" sine, så vi han ingenting å ha på han når vi drar ut for tiden.. Noen som har kjøpt noen fine i det siste? :) Har bestilt forskjellig fra ebay, men alt er desverre for stort enda.

Tykke ullsokker fra cubus. Kanon god og varm

Har ikke brukt annet ett vanlige bomullssokker, har ikke sett behovet enda :)

Hjemmestrikka ullsokker :)

Strikkasokker utpå de vanlige sokkene. :)

Til vinteren bruker vi Stonz i bæresela :)

Bruker hjemme strikka ull sokker om det er kaldt. Har som regel tynt ullteppe i bilstol eller så er han i vogna så er ofte bare vanlige sokker :)

Vi har bare et lass sokker, men tenkte kjøpe flere reflex sokker i tynn ull fra barnas hus, de er gode for både lillebror og storebror.

Åå så misunnelig jeg er på dere som har hjemmestrikka sokker! Spørs om jeg må lære meg å strikke det selv :p Stonz var heller ikke dumt :)

Åå så misunnelig jeg er på dere som har hjemmestrikka sokker! Spørs om jeg må lære meg å strikke det selv :p Stonz var heller ikke dumt :)
Lillelam har kjempefine små ullfotposer/strikkasokker som passer godt til mellomsesongen. :)

Man får også kjøpt strikkasokker på strikkebutikker. ;)

Lillelam har kjempefine små ullfotposer/strikkasokker som passer godt til mellomsesongen. :)

Man får også kjøpt strikkasokker på strikkebutikker. ;)

Det må jeg sjekke ut ;) Hehe jaa jeg vet, men det er jo så mye gøyere med hjemmestrikka :)

ImageUploadedByBV Forum1472413585.238168.jpgDette er hva tøtto har på bena, men så har vi fremdeles godt over 30 grader i skyggen:-)

Back
Topp