sko såler

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Noen som vet om det selges etter eller annet sted. Altså yttersålene, jeg funderte litt på om hvordan det hadde vært å lage sånne booties og limt det på en såle..... Tror dere det hadde fungert? Evt tips til noe annet jeg kan ha under for å få det "stivere". For i barnehagen så må de ha tøfler med hard såle, tilfelle brann.

heyaa
på kreaktiv kjøpte jeg slike:

men de jeg kjøpte var i voksenstørrelse, så ikke etter om det fantes til barn..

hard såle i tilfelle brann!!? Brenner det så bryr man seg vel ikke om hva man har på beina vel! Unnskyld meg altså, men jeg jobber i bhg og har jobbet i en del barnehager rundt om og ALDRI hørt om den regelen. Foreldrene bestemmer da selv hva dem vil ha på beina til barna sine. Forresten så er tøflene like mye av som på somregel...;)

menne.... tilbake til sp.målet :P vet bare om disse som er posta over her.

ORIGINAL: Zezamie

heyaa
på kreaktiv kjøpte jeg slike:

men de jeg kjøpte var i voksenstørrelse, så ikke etter om det fantes til barn..

se der ja!! håpe håpe at de har til barn også[:D]

ORIGINAL: Fever

hard såle i tilfelle brann!!? Brenner det så bryr man seg vel ikke om hva man har på beina vel! Unnskyld meg altså, men jeg jobber i bhg og har jobbet i en del barnehager rundt om og ALDRI hørt om den regelen. Foreldrene bestemmer da selv hva dem vil ha på beina til barna sine. Forresten så er tøflene like mye av som på somregel...;)

menne.... tilbake til sp.målet :P vet bare om disse som er posta over her.

Før så fikk vi ha hva vi ville, men for ca 1 år siden så kom det beskjed om at tilfelle brann, så måtte de ha hard såle på tøflene tilfelle hurtig evakuering. Var mye bedre for de små å ha på seg ute så de evt ikke ble kald og våt på beina. Har hørt om flere steder hvor de praktiserer det samme.

Back
Topp