Sko på nett

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hvor kan jeg bestille barnesko på nett? Gjerne en plass med tilbud om dere vet om noen :rolleyes: :)

Tilbud er det vel så som så med... ;) Men jeg liker Brandos, det er fri frakt og retur og da er det jo enkelt å bestille for eksempel to størrelser om man er usikker. Samme på Zalando, om de klarer å pakke rett str. da... :p

Zalando

Tilbud er det vel så som så med... ;) Men jeg liker Brandos, det er fri frakt og retur og da er det jo enkelt å bestille for eksempel to størrelser om man er usikker. Samme på Zalando, om de klarer å pakke rett str. da... :p
Haha, det var det da :p

Jeg synes Brandos er best, for da får man med returlapp hvis de ikke passer. På zalando må du printe ut returlapp selv, kjedelig når man ikke har printer.

• Liker
Reactions: BMC
Jeg bestilte fra footway er fornøyd med dem da gratis frakt å retur :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg synes Brandos er best, for da får man med returlapp hvis de ikke passer. På zalando må du printe ut returlapp selv, kjedelig når man ikke har printer.

Du kan få den tilsendt i posten om du ikke har mulighet til å skrive ut selv. :)

Tenker Brandos jeg. Men XXl har jo også endel, kommer jo ann på hvordan sko du er ute etter. XXL har jo ikke akkurat pensko :p

Tenker Brandos jeg. Men XXl har jo også endel, kommer jo ann på hvordan sko du er ute etter. XXL har jo ikke akkurat pensko :p
Tenkte på utesko/gore tex til J :) skal sjekke ut xxl, takk for tips :)

Back
Topp