Sko og tøfler

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Nå er det jo snart bursdag og ønskelistene skal fylles, så da lurer jeg på hvilke sko barna skal bruke i bhg fremover? Noen med gode erfaringer?
Hva er best av tøfler, skinnsokker eller ullsokker med antiskli? Hun var kald på beina i bhg sa dem :/
Er helt grønn på dette området merker eg!

Gutten min bruker å ha en tynn ullsokk (Safa) og myke skinntøfler. Han går ikke selv enda, så da blir det bare vanskelig for han å bevege seg med vanlige tøfler med hard såle. Storesøsteren har brukt tovede ulltøfler med hard såle fra SuperFit. De har vi vært veldig fornøyd med så kommer nok til å kjøpe de til han når han har lært seg å gå selv.

Utendørs bruker vi fotposer fra Reima. De er tykke, gode og slitesterke.
Regner med det ikke er så altfor lenge til han slipper seg. Så da blir det nok et par klassiske "første sko", var veldig fornøyd med Ecco til storesøsteren, og vintersko når den tid kommer.
Ønsker oss penger til bursdagen hans så vi kan kjøpe skoene selv, er viktig at ungen er med og prøver skoene. Her har vi en gutt med skikkelige basseføtter: bred, høy lest og lang :p

Gutten min bruker å ha en tynn ullsokk (Safa) og myke skinntøfler. Han går ikke selv enda, så da blir det bare vanskelig for han å bevege seg med vanlige tøfler med hard såle. Storesøsteren har brukt tovede ulltøfler med hard såle fra SuperFit. De har vi vært veldig fornøyd med så kommer nok til å kjøpe de til han når han har lært seg å gå selv.

Utendørs bruker vi fotposer fra Reima. De er tykke, gode og slitesterke.
Regner med det ikke er så altfor lenge til han slipper seg. Så da blir det nok et par klassiske "første sko", var veldig fornøyd med Ecco til storesøsteren, og vintersko når den tid kommer.
Ønsker oss penger til bursdagen hans så vi kan kjøpe skoene selv, er viktig at ungen er med og prøver skoene. Her har vi en gutt med skikkelige basseføtter: bred, høy lest og lang :p

Har du prøvd stonz sine fotposer også?
Bare lurer på hvem som er best av reima og stonz. Mye det samme kanskje, og begge duger?;)
Han har reima dress iallefall:)

Bare lurer på hvem som er best av reima og stonz. Mye det samme kanskje, og begge duger?;)

Har ikke prøvd Stonz sine. Synes Reima sine virker nettere, og det (i kombinasjon med et godt tilbud) var det som gjorde at jeg kjøpte dem fremfor Stonz ;) Har fått mye skryt i barnehagen i alle fall. De har vært ute i øs pøs og han har aldri blitt våt på beina :)

Har ikke prøvd Stonz sine. Synes Reima sine virker nettere, og det (i kombinasjon med et godt tilbud) var det som gjorde at jeg kjøpte dem fremfor Stonz ;) Har fått mye skryt i barnehagen i alle fall. De har vært ute i øs pøs og han har aldri blitt våt på beina :)

Ok,flott.
Kjøpe et par av de da tenker jeg:)

Vi har Stonz, et par vanlige vintersko fra superfit og dock boots. Alle er etter storebror.

Ang. ullsokker med antiskli, så funker det dårlig! Har hatt name it og trysilsokk sine, og det som skjer med begge er at ulla flosser seg opp etter noen gangers bruk og overskygger antiskli-effekten.

Nå er det jo snart bursdag og ønskelistene skal fylles, så da lurer jeg på hvilke sko barna skal bruke i bhg fremover? Noen med gode erfaringer?
Hva er best av tøfler, skinnsokker eller ullsokker med antiskli? Hun var kald på beina i bhg sa dem :/
Er helt grønn på dette området merker eg!

På mellomste jenta, så har jeg brukt medium-tykke ull sokker fra ullvang.. de er med antiskli :) hun blir lett kald på føttene, og dem har holdt føttene gode og vame :) og dem har sittet veldig godt på! Så dem skal kjøpes til alle ungene igjen :)

Disse er det jeg har hatt:
http://www.gsport.no/produkt/225280/ulvang-spesial-barn

Har ikke prøvd disse..men hørt veldig mye skryt av stonz sine..så vil kjøpe til Leoh :)

Ja, ok:)
Hørt pos. om de selv, men samme med reima. Får se litt på pris også;)

Ja greit å undersøke :) vet bare at det er flere som har latt ungen gå ute i snø om vinteren med stonz og tykke ullsokker inni..noe som har gått supert :)

Ja greit å undersøke :) vet bare at det er flere som har latt ungen gå ute i snø om vinteren med stonz og tykke ullsokker inni..noe som har gått supert :)

Det er jo genialt:DKanskje prøve både reima og stonz, legge ene paret på hytta:P

Har begge deler, og eg er uten tvil mest fornøyd med stonz. Sitter betre på og meir slitesterk.

Ja dette har jeg hørt å.. det jeg er mest fornøyd med av reima er vinterluene:P for dem er vindtett og med ull ved ørene :P:)

Back
Topp