Sko- merke

Capri-Sonne

Glad i forumet
Jenta på 19 mnd her har tydligvis en brei fot med høy rist. Den ser så liten ut men når vi skal ned i sko får i ikke foten ned i skoa. Og når vi får den nedi så er det mange cm igjen av skoen som har hulerom.

Noen som har litt av det samme problemet og har funnet type sko som er gode?

Hun bruker str 21 i lengde men må ofte opp i str 23 for å få foten nedi =/

Hadde det slik med begge mine.
På sommeren ble det sandaler med borrelås, som satt godt på foten. Og på vinteren dock boots. :-)

ok, tenker mest på noen sko som passer godt fra nå til sommeren da =)

Viking sko er som regel gode til de med brei og høy vrist

Ecco :)

jeg ønsket et ecco par med besteforeldrene i et års gave str 20. hun brukte 18 da jeg ønsket de, fikk de 1 mnd etterpå. Og hun har brukt de 1 gang. Synes det er fælt når hun skriker når jeg tar de på..

Så har ikke god erfaring med ecco.

Vi har brukt Viking til jenta vår med brede foter :)

hun har viking vintersko og de er ok, men synes skoa deres er så stor og tung på utseende =)
Er ikke lett det med små foter som skal ha det lettest mulig på å bevege seg :D

Her kan vi ikke bruke viking en gang. De blir for smale og hu bare skriker. Vi har kjøpt ett par sko fra ponny som er breie og passer hu fint. Lurt å prøve og str på sko stemmer ikke altid. Her har hu sko str fra 21-24.

jeg ønsket et ecco par med besteforeldrene i et års gave str 20. hun brukte 18 da jeg ønsket de, fikk de 1 mnd etterpå. Og hun har brukt de 1 gang. Synes det er fælt når hun skriker når jeg tar de på..

Så har ikke god erfaring med ecco.
Ecco er ganske smale, men sandalene er gode :)

Kavat sine sko er perfekt for lubne små bein :)

Vi har hatt både vinter og sommersko derifra.

Modellene med borrelås gjør at man får åpna hele skoen nærmest så den lille foten lett går nedi skoen uten at man må trykke.

Jenta på 19 mnd her har tydligvis en brei fot med høy rist. Den ser så liten ut men når vi skal ned i sko får i ikke foten ned i skoa. Og når vi får den nedi så er det mange cm igjen av skoen som har hulerom.

Noen som har litt av det samme problemet og har funnet type sko som er gode?

Hun bruker str 21 i lengde men må ofte opp i str 23 for å få foten nedi =/

Viking bruker å være gode for barn med bred fot, og borrelås på skoene.

Som de over sier: viking og ponny. Også tror jeg superfit kommer i forskjellige bredder?

Ecco og adidas er for smale føtter.

Vi har handla viking til mini med "klumpfot" :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp