Sko med hjul under

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
noen som har erfaring med det? Datteren min er motorisk litt tilbake i alder.. 8 år.. Og tørr feks ikke sykle. Hun er et høysensetivt barn.. Mye engstelig for nye ting.. Redd for å slå seg

Så her om dagen så sa hun at hun ønsket seg sånne sko med hjul under.. Så da løp jeg og kjøpte! Synes det var tøft av henne å ville prøve sånne :) først skjønte jeg ikke hva hun mente, for hun snakket først om noen man stropper på.. Men de synes hun var vansklige å ha på seg.. Så googlet jeg, og fant sko med hjul under .. På toysrus. Kjøpte disse.. Men hun rakk ikke prøve før hun dro på ferie til pappaen sin..

Så i ste, så prøvde jeg å ta på de du stropper fast... Og det var jammen ikke lett ;) ha ha.

Bruker man staver i starten eller? Har du noen tips til hvordan man går frem?

Er det virkelig sånne sko man ser på barn på sentrene har på seg? Som seiler avgårde :) før i tiden.. Når jeg var liten.. Så mente jeg at hjulene satt under midten på skoen.. Men nå er det jo nesten bak på helen.. Var fryktelig vanskelig synes jeg..

Hvor mange hjul er det på de du stropper på deg? Det burde jo være en bremse funksjon :P ellers går det fort i nedoverbakker ;)

Toys r us har jo de skone med hjul under helen :) der kan man velge om man ville ha hjulene under begge skone eller bare på den ene.

Back
Topp