Sko i sommer?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Beinene mine har allerede hovne dager innimellom, og det går mye i Birkenstock.

Hva går dere med på føttene? :)

Her går det i det samme :) de er jo tross alt ekstremt enkle å ta ut på dersom føttene skulle hovne opp for mye :)

Samme her. Men ikke på jobb, da får jeg på meg andre tøysko, og så lenge jeg ikke går ut av de før jeg er hjemme, så går det bra :p

Jeg lever i mine hvite asics og har gjort det de siste 3 mnd sånn ca. De er myke og lette også har jeg snøret de lett slik at jeg bare bruker et langt skojern for å ta de på.

Til lenger og "tøffere" turer bruker jeg fortsatt asics GoreTex (arctic) som jeg snører etter dagsbehov.

Lurer på å kjøpe meg et par myke Adidas "slippers/flippflopps" da jeg synes det er deilig å gå uten sko nå og da - men for vondt å gå bar rett på bakken (bor i by også med dårlig feiing så bør vel holde meg til å være barbeint i egen hage etc)

Her er jeg heldig og kan fremdeles bruke samme gamle. Bank i bordet:p Blir nok hovent her og etter hvert. Største utfordringen er å knyte joggeskoene:o Men...eh...har funnet ut at det er mye enklere å knyte sko om en sitter på do:D

Jeg lever i mine hvite asics og har gjort det de siste 3 mnd sånn ca. De er myke og lette også har jeg snøret de lett slik at jeg bare bruker et langt skojern for å ta de på.

Til lenger og "tøffere" turer bruker jeg fortsatt asics GoreTex (arctic) som jeg snører etter dagsbehov.

Lurer på å kjøpe meg et par myke Adidas "slippers/flippflopps" da jeg synes det er deilig å gå uten sko nå og da - men for vondt å gå bar rett på bakken (bor i by også med dårlig feiing så bør vel holde meg til å være barbeint i egen hage etc)
Lurte på å kjøpe et par nye Adidas slippers til å ha med på føden. Alt jeg har ser skikkelig slitt ut :p

Jeg kan gå i alt jeg vil enda. Høyhæla bruker jeg ofte. Bank i bordet! Men det kommer vel.

Elsker mine sketchers go walk. Har sverget til disse siden jeg kjøpte første par i usa for ca 5 år siden. Har vell nettopp fått øynene opp for disse skoene i norge også nå, selges både på nett og butikk :)

Jeg går med joggesko med god demping, plaget med bekkenløsning så er avhengig av å gå med skikkelige sko :-)

Bruker lette tøysko. Har ikke hovnet så veldig på dagtid. Kommer om kveldene. Så da er jeg jo stortsett hjemme alikevel :)

Velbrukte ecco joggesko, for de nye kommer jeg ikke oppi. Klemmer over alt nå...
Også har jeg ecco sandaler og Crocs til de varmeste dagene/kveldene :p
Har vist et par finere flate trø rett oppi sko også som jeg fikk av mannen når jeg var gravid sist om jeg vil føle meg litt finere om vi skal i selskap i penklær :p

Jeg kan (bank i bordet) heldigvis fremdeles bruke akkurat di skoene jeg vil :)
Når det er sagt velger jeg stort sett birkenstocksene, som de siste somrene - de passer til både jeans, shorts og maxikjole ++ og er jo såå gode å gå i :D

Back
Topp