sko 17 mai??

**Moonlight**

Forumet er livet
har dere tenkt på det??
har dårlig råd nå så å bruke masse penger på bunadsko som skal brukes en gang er egentlig uaktuelt...[&:]

Tviler på hun kommer til å ha på seg sko, siden hun ikke går enda og kommer til å sitte i vogna for det meste. Tar sikkert med stonzene, sånn at hun kan få stå litt om hun vil [:)] Kommer til å se rart ut, men det gjør ikke noe [8D]

Fikk en brosjyre fra Europris og en fra Sparkjøp hvor de hadde billige bunadsko til de små, tror de kostet 99 kr eller noe sånt. Men vi skal ikke kjøpe sko vi da.

ORIGINAL: siven79

Lurte faktisk på å strikke sokker som ser ut som bunadsko [8D]

Så smart!! Det skal jeg jaggu bestille hos ho mor[;)] Takk for ideen[:D]

Tobias har røde strikkastrømper til bunaden sin, så blir nok bare å bruke de.

Veide mye for og imot, men endte opp med og kjøpe et par bunadsko, for og pynte opp, men kjøpte slike sko man kan ta av sølvet på, og da blir det svarte pensko, og vet vi skal i en del selskaper på sensommer høsten, så da har vi til da, tror nemmelig han går da[8D]

Nei, gidder ikke å bruke penger på det. Tenker vi tar på joggesko til bunaden. Tviler på om vi kommer på å kjøpe til storesøster også. I fjor brukte hun sandaler til kjolen. Har rett og slett ikke råd til det.

Tror jeg skal strikke et par svarte tøfler til ham å tove de, så holder han seg varm på bena, skal jo for det meste sitte i vogna tenker jeg.
Og om han skal ned på bakken å gå litt så kan jeg jo bare ta med de skoene han har fått allerede, orker ikke kjøpe bunadsko [:)]

Det var smart!! Har du oppskrift?? 

det har min kjære mamma gjort..de ble superfine..tovede svarte "sko" med spenne..

ORIGINAL: _Marte_

Det var smart!! Har du oppskrift?? 

Nei, har ikke noen oppskrift. Men det er bare å titte innom Drops og finne en oppskrift på tovesokker eller ullsokker og så kjøper du hemper eller noe å ha på [;)]

Nå har jeg satt bort saken til søsteren min... Hun skal tove svarte tøfler, og sette på en tinnknapp! Tror de blir fine[:D] Han har sånne tovede tøfler fra før i hvitt, og de er kjempegode!

Jeg kommer til å kjøpe bunadsko om jeg finner str hennes. Bunaden passer jo kun denne 17.mai, den også. Så kan jeg enten ta vare på el selge hele komplett etterpå.

Back
Topp