"skliunderlag" til lester, tøfler etc

Magda Green

Elsker forumet
noen som vet om det finnes som man kan feste/stryke på selv, på hjemmelagde ting? Skummelt med ullsokker på ungene om dagen, de er jo så glatte på parketten når de løper omkring.

Så kjapt på Panduro, men vet ikke helt hvilket ord jeg skal søke på. Prøvde "skli" men det var 0 resultat.[8D]

vet de har en popup tube og slike som en kan stryke på, det selger de på strikke/sy butikker her vertfall..
ville søkt på Antiskli viss du skal søke på nette[;)]

jeg har pop up til å skrive med, skal tørke 1 døgn og så stekes i ovnen i 3min på 180 grader[:D]

bruker Touch Textile Volume fra panduro :)

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?id=IXS790&OPT=*AP

Jeg kjøpte en som heter Touch Textile volume på Panduro. Fra Pébéo. Fikk aldri tørka her, for snuppa fikk tak i sokkene som lå til tørk[8D] Men den va himla god og skrive med, og ho på butikken sa den var veldig god. Skal tørke i 6 timer, så strykes på vrangsiden 3 min. Så her skal det testes i morgen[;)]

ORIGINAL: rilo julegris

Jeg kjøpte en som heter Touch Textile volume på Panduro. Fra Pébéo. Fikk aldri tørka her, for snuppa fikk tak i sokkene som lå til tørk[8D] Men den va himla god og skrive med, og ho på butikken sa den var veldig god. Skal tørke i 6 timer, så strykes på vrangsiden 3 min. Så her skal det testes i morgen[;)]

på sånne tykke ull sokker/tøfler fikk jeg det best til ved å bruke bakepapir på forsiden.

ORIGINAL: Fever

ORIGINAL: rilo julegris

på sånne tykke ull sokker/tøfler fikk jeg det best til ved å bruke bakepapir på forsiden.
Tusen takk for tips. Har vrengt meg grønn på åssen jeg skulle stryke på tjukke lodder lissom

ORIGINAL: Aline**

jeg har kjøpt sånn antiskli på hansen&dysvik  (sånn man har under duker o.l. i båter blandt annet) koster 25kr meteren eller noe i den duren.

også klipper jeg bare til og syr på under tøfflene. [:)]

Det var det en gutt i bhg som hadde, og det var genialt
Det var bestemora som hadde laga. Ho hadde bare klippa til to biter med dette "gummistoffet"
og nesta det fast for hånd rundt kanten. Ho hadde klippa så det så ut som et fotspor....
Sånn som dette: [8D]

ORIGINAL: Nøste77

ORIGINAL: Aline**

jeg har kjøpt sånn antiskli på hansen&dysvik  (sånn man har under duker o.l. i båter blandt annet) koster 25kr meteren eller noe i den duren.

også klipper jeg bare til og syr på under tøfflene. [:)]

Det var det en gutt i bhg som hadde, og det var genialt
Det var bestemora som hadde laga. Ho hadde bare klippa til to biter med dette "gummistoffet"
og nesta det fast for hånd rundt kanten. Ho hadde klippa så det så ut som et fotspor....
Sånn som dette: [8D]

smart! må kjøpes neste gang jeg er i bergen :)

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

jeg har pop up til å skrive med, skal tørke 1 døgn og så stekes i ovnen i 3min på 180 grader[:D]

den har jeg og,men bruker hårføneren

Tusen takk for masse gode tips!! [:)][:)][:)]

(...og antiskli var vel et bedre søkeord ja...hehe)[;)]

Back
Topp