SeHvaSomSkjer!
Elsker forumet
Noen som vet om man får kjøpt det hos hjelpemiddelsentralen? I såfall kan man bare ta kontakt selv eller må man "henvises" ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææh, står på NAV sine sider at de fleste søknader blir behandlet i løpet av en måned men at maksimal behandlingstid er 6 måned. Eg trenger det jo helst nå!!SeHvaSomSkjer! skrev:
Noen som vet om eg får kjøpt det noen plass med kjapp levering?
Dollface skrev:
Wæææh, står på NAV sine sider at de fleste søknader blir behandlet i løpet av en måned men at maksimal behandlingstid er 6 måned. Eg trenger det jo helst nå!!SeHvaSomSkjer! skrev:
Skal du bare ha glatte laken? Så finnes det vel silke/satenglaken i godt utstyrte sengetøysforretninger?
I mange kommuner kan man låne disse uten å måtte søke... Jeg har lånt en slik i to svangerskap helt gratis.. Ta kontakt med jordmor/lege og hør om en av de kan hjelpe deg med hvor du kan få dette... (regner med du trenger det pga svangerskap ref. tickeren din..)Pearl skrev:
SeHvaSomSkjer! skrev:
Dollface skrev:
Skal du bare ha glatte laken? Så finnes det vel silke/satenglaken i godt utstyrte sengetøysforretninger?
Skal jo helst ha en sånn dobbel som gjør at man kan bare "gli" når man bytter stilling i senga. Mulig godt utstyrte sengetøysforetninger har slike?