Skli-laken

TwistedSister

Elsker forumet
Usikker på om det heter det, men dere skjønner sikkert hva jeg mener [:D]
Jeg har syyykt vondt i bekkenet og sliter så inni h.... med å rulle meg rundt i senga. Holder snart på å bli gal...!! [:@] Så jeg skulle absolutt ha fått tak i et sånt laken som gjør at det blir enklere å komme seg i en annen stilling... Noen som vet hvor de selger dette??? [:D]

ORIGINAL: viblirsnart6

nei men prøvd med silke laken? elelr som je ghar gjort.snu oppned et sånt tisselaken,så du får glatte siden opp,og legg deg med silkeboxer(jeg har stjelt mannens) da får du litt dreis på snuinga!!!
funker ihvertfall her,selv om det fortsatt er vondt å snu seg så kommer jeg litt lettere rundt liksom!

Hihi! Utrolig hva du kommer på! Den hørtes morsom ut! [:D][:D]

Har jobbet som pleieassistent, og da hadde vi et blått plastlaken under lakenet. Når det ble brettet dobbelt var det såpass glatt at det ble lett å løfte/dytte selv de tyngste pasientene oppover i sengen. Ville lagt to søppelsekker under et håndkle eller laken.. Har ikke prøvd det selv, og viblirsnart6 sitt tips hørtes veldig bra ut.. 

Jeg sliter m det samme, syyykt vondt å snu seg i senga.
Man kan leie sklilaken på Babyshop...

Eg ligg på eit silkedynetrekk som eg har snudd på vranga, dvs to glatte overflater som sklir mot kvarandre, og eg slepp å ligge på den glatte klamme ekle sida av det. Det bråkar ikkje, og eg sklir rundt som berre det :)

Silke eller sateng sengetøy selges hos Kid, Princess etc. Men du må også ha tilsvarende stoff på deg for å få full effekt, f. eks silkeboxer til mannen ref Viblirsnart6:-)

Jeg bruker den ekstra dynen som jeg har rullet sammen og har mellom beina som ta-fart-og-rull-rundt hjelp, ikke så altfor effektiv, men bedre enn ingenting....

Back
Topp