Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da kunne det komme sånn 6-7 nys rett etter hverandre. Da fant jeg også ut at fra nå av er det lurt å alltid ha med nye truser til slike flaue situasjoner
noen ganger gikk det akkurat bra.. Andre ganger ikke. Nå har jeg ordnet meg nesespray og øyedråper mot allergien og slipper de værste nysetokteneHaha, huff!Hehe huff! For noen uker siden hadde jeg veldig mye allergisk reaksjon mot pollenet noe som gjorde at jeg nøys omtrent hele tidenda kunne det komme sånn 6-7 nys rett etter hverandre. Da fant jeg også ut at fra nå av er det lurt å alltid ha med nye truser til slike flaue situasjoner
noen ganger gikk det akkurat bra.. Andre ganger ikke. Nå har jeg ordnet meg nesespray og øyedråper mot allergien og slipper de værste nysetoktene
![]()
Kjøpte fort inn truseinnlegg jeg før jeg fikk kontroll over allergien, syns det var flaut nok å kjøpe det på jobbenHehe huff! For noen uker siden hadde jeg veldig mye allergisk reaksjon mot pollenet noe som gjorde at jeg nøys omtrent hele tidenda kunne det komme sånn 6-7 nys rett etter hverandre. Da fant jeg også ut at fra nå av er det lurt å alltid ha med nye truser til slike flaue situasjoner
noen ganger gikk det akkurat bra.. Andre ganger ikke. Nå har jeg ordnet meg nesespray og øyedråper mot allergien og slipper de værste nysetoktene
![]()