Skjulte talenter under svangerskap;)

Haha :) Jeg fikk ikke trent nok bekkenbunnmuskulaturen etter min første fødsel, så dette skjer ofte med meg fra før, men nå er det mye verre :))

Haha, ja uff :P

Hehe ja!
Ble heldigvis mye bedre etter at jeg fikk allergien under kontroll ;)

Har gått bra 99,9% her, men kom en bitteliten skvett forrige uke. Da fordi blæra var stappfull :p

Nyser ikke ofte, men blir like nervøs hver gang det skjer:p Nesten verre om morgenen, og brekningene kommer på løpende bånd...

Hehe huff! For noen uker siden hadde jeg veldig mye allergisk reaksjon mot pollenet noe som gjorde at jeg nøys omtrent hele tiden:shifty: da kunne det komme sånn 6-7 nys rett etter hverandre. Da fant jeg også ut at fra nå av er det lurt å alltid ha med nye truser til slike flaue situasjoner:hilarious: noen ganger gikk det akkurat bra.. Andre ganger ikke. Nå har jeg ordnet meg nesespray og øyedråper mot allergien og slipper de værste nysetoktene:p

Hehe huff! For noen uker siden hadde jeg veldig mye allergisk reaksjon mot pollenet noe som gjorde at jeg nøys omtrent hele tiden:shifty: da kunne det komme sånn 6-7 nys rett etter hverandre. Da fant jeg også ut at fra nå av er det lurt å alltid ha med nye truser til slike flaue situasjoner:hilarious: noen ganger gikk det akkurat bra.. Andre ganger ikke. Nå har jeg ordnet meg nesespray og øyedråper mot allergien og slipper de værste nysetoktene:p
Haha, huff! :p Kjekt å ha med ekstra skift når man er gravid:) Har alltid med en ekstra truse og bukse ut døra.. Lærte leksa tre ganger i mitt tredje svangerskap.. Rimelig flaut:p

Nei og nei, knip jenter!

Ikke morsomt om en blir inkontinent.

Fokus på bekkenbunnen!

Haha! Uff da! Har enda tilgode å oppleve det, men har noe å glede meg til skjønner jeg! :p

Kjøpte fort inn truseinnlegg jeg før jeg fikk kontroll over allergien, syns det var flaut nok å kjøpe det på jobben :p

Awsome bilde!:)

Nei det skal uke være lett, prøver å huske knipe øvelsene her i hus men lett å gå i glemme boka:p

Back
Topp