Skjult gruppe

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Da har jeg sendt inn forespørsel om skjult gruppe og i den forbindelse ønsker jeg å minne folk på hvilke kriterier som skal til for å kunne være med.

Disse kriteriene må du oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Da har jeg sendt inn forespørsel om skjult gruppe og i den forbindelse ønsker jeg å minne folk på hvilke kriterier som skal til for å kunne være med.

Disse kriteriene må du oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Godt jobba Shentz!

Blir kjekt å få på plass skjult gruppe.
 
Blir de som oppfyller kriteriene automatisk med i den skjulte gruppen eller er det noen vi må henvende oss til for å få tilgang når den er etablert?
 
Blir de som oppfyller kriteriene automatisk med i den skjulte gruppen eller er det noen vi må henvende oss til for å få tilgang når den er etablert?
Man må be om å få tilgang når skjult gruppe er oppe å går. Da kan jeg og Azu sjekke om alle kriterier er oppfylt og godta de som ønsker seg inn:happy:
 
Er det en måte man kan sjekke forumaktivitet på telefon eller må det være på pc for å sjekkes?
 
Fant denne i Oktobergruppa, og limte den inn til noen som spurte hvordan de sjekket antall innlegg i «Tilgangsansvarlig» tråden.

Limer den inn her også:

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din
 
Nå er jeg caught up med hvordan man sjekker folk også, så jeg er klar for å bidra med innslipp i skjult gruppe. :smiley-angelic003
Det er faktisk ikke mulig å sende deg PM. Kan du gi oss tilgang her?
 
Jeg skal få gjort noe med det, så folk får sendt til meg. ;)
 
Nå skal det være i orden. Si ifra om dere ikke får til! :)
 
Back
Topp