Skjult gruppe

Salami

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Jeg hadde tilgang til skjult gruppe men nå finner jeg den ikke.
Er det slik at jeg har blitt kastet ut eller er det så lite aktivitet der inne at den ikke dukker opp på framsiden min?

Jeg er ikke tilgangsansvarlig men vet det var snakk om at det var mange som ikke fylte opp kravene (ift aktivitet i skjult gruppe) og dermed ble fjernet fra den skjulte gruppa. Masse aktivitet der.

Det stemmer, det er aktivitetskrav hvor man må skrive 10 innlegg i måneden på skjult, og vi tar en gjennomgang i begynnelsen av hver måned.

Er man kastet ut har man 2 uker karantenetid samt bør ha aktivitet på utsiden.

Så bare 10 innlegg i mnd er kravet? Er ikke aktiv hver dag foreløpig så har tenkt jeg ikke har hatt noe der å gjøre. Tenkte det var typ 50 i ukao_O

Syns det er litt teit at man bare kan skrive 1-50 på lekeforumet, så er du med i skjult :p da kan jo hvem som helst joine :wideyed:

Syns det er litt teit at man bare kan skrive 1-50 på lekeforumet, så er du med i skjult :p da kan jo hvem som helst joine :wideyed:
Litt usikker på hva du mener, men man må også stå på terminlista samt ha vært medlem i minst 1 måned.

Alle i termingruppa skal ha mulighet til å bli med på skjult, men må være aktive der inne igså for vi vil ikke bare ha snikere..

Litt usikker på hva du mener, men man må også stå på terminlista samt ha vært medlem i minst 1 måned.

Alle i termingruppa skal ha mulighet til å bli med på skjult, men må være aktive der inne igså for vi vil ikke bare ha snikere..

Åjaaa, ja det må man jo. Tenkte ikke på det :p

Ja enig i den altså :) blir man kasta ut om man feks har 8 innlegg en mnd? Merker jo selv at jeg er mindre aktiv her nå som vi har Facebookgruppa :p

Åjaaa, ja det må man jo. Tenkte ikke på det :p

Ja enig i den altså :) blir man kasta ut om man feks har 8 innlegg en mnd? Merker jo selv at jeg er mindre aktiv her nå som vi har Facebookgruppa :p
Ja, grensa er 10, og kan jo ikke gjøre unntak, da blir det litt feil :/
Men 10 klarer man jo på 1 måned :)

Back
Topp