Skjult gruppe

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hei dere,

Jeg kom akkurat inn i gruppen i dag, men gleder meg stort over å være gravid igjen og håper det holder hele veien.
Sist rakk jeg akkurat bli med i skjult gruppe i to dager før jeg mistet, håper jeg kan være lengre nå!

Vi må ha 5000 innlegg for å kunne opprette skjult gruppe, akkurat nå er vi akkurat over 2000 innlegg, og med flere som kommer til i gruppen fremover også, regner jeg med at dette kommer til å gå ganske raskt :)

Jeg gleder meg i alle fall!

upload_2019-2-5_13-52-27.png

Så gøy at du fant ut hvor mange innlegg vi har. Jeg prøver å få opp antallet aktivt :D gleder meg til skjult gruppe altså!

Så gøy at du fant ut hvor mange innlegg vi har. Jeg prøver å få opp antallet aktivt :D gleder meg til skjult gruppe altså!

Hehe ja har sett deg litt her inne på flere innlegg. Tenkte det kunne være motiverende å se hvor mange flere innlegg som trengs. Og det er spenstig hvor mye man har å snakke om med en gang man ser to streker :)

Hehe ja har sett deg litt her inne på flere innlegg. Tenkte det kunne være motiverende å se hvor mange flere innlegg som trengs. Og det er spenstig hvor mye man har å snakke om med en gang man ser to streker :)
Ja man får jo ett bånd pga den lille spiren og 2000 innlegg på kanskje en ukes tid er ikke dårlig, det blir 5000 ganske fort da :D
Tar meg selv i å prøve og finne nye leker så vi kan få opp antallet, men nå tror jeg kvoten i hodet mitt er nådd :P

Ja man får jo ett bånd pga den lille spiren og 2000 innlegg på kanskje en ukes tid er ikke dårlig, det blir 5000 ganske fort da :D
Tar meg selv i å prøve og finne nye leker så vi kan få opp antallet, men nå tror jeg kvoten i hodet mitt er nådd :p

Jeg glemmer alltid litt disse lekene, men prøver å huske på de. JEg har en fra før, men synes det nå er gøy ån lese alle innlegg fra de som venter for første gang - gode minner

Dere kan jo begynne å tenke på hvem som vil være tilgangsansvarlig?
Tilgangsansvarlig er ansvarlig for å gi og ta tilgang til det skjulte forumet med tanke på de kravene dere setter til aktivitet for å få lov til å være der inne :) Det er gjerne en eller to tilgangsansvarlige pr termingruppe :)

Dere kan jo begynne å tenke på hvem som vil være tilgangsansvarlig?
Tilgangsansvarlig er ansvarlig for å gi og ta tilgang til det skjulte forumet med tanke på de kravene dere setter til aktivitet for å få lov til å være der inne :) Det er gjerne en eller to tilgangsansvarlige pr termingruppe :)
Jeg kan godt være tilgangsansvarlig, gjerne sammen med noen :)

Kult :) jeg skal skravle masse og bidra haha. Når vi har fått 5000innlegg, er da da vi kan ha avstemning om hva «kodenavnet» vårt skal være? Feks oktobergull 2019

Kult :) jeg skal skravle masse og bidra haha. Når vi har fått 5000innlegg, er da da vi kan ha avstemning om hva «kodenavnet» vårt skal være? Feks oktobergull 2019
det er klart. Tenker vi tar en egen tråd på det med ulike forslag og en frist for avstemming!

Ja :happy:

Oktoberfest f.eks. :P

Det du omtaler som "kodenavn" er navnet på banneren under profilbildet deres ;)

Så kjekt at dere planlegger skjult gruppe allerede nå :D

Dere har i skrivende stund 2612 innlegg i denne gruppen.
Ett godt tips er å lage flere bli kjent tråder, skravletråder og leketråder :D

Det du omtaler som "kodenavn" er navnet på banneren under profilbildet deres ;)

Så kjekt at dere planlegger skjult gruppe allerede nå :D

Dere har i skrivende stund 2612 innlegg i denne gruppen.
Ett godt tips er å lage flere bli kjent tråder, skravletråder og leketråder :D
Jeg tenker meg i hjel på flere leketråder, men føler hjernen slutta å jobbe på søndag :P

2773 innlegg (inkl dette)

upload_2019-2-7_8-21-25.png

Det går raskt fremover her altså. Og vi blir jo stadig flere!

upload_2019-2-8_13-45-34.png

Back
Topp