Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Jeg tenkte med engang på deg, Tiger [emoji2][emoji1374]
Er ikke skummelt altså, vi biter ikke og det tar ikke så mye tid
Aha, da forstår jegEr nok mer at det er flere som har mistet her inne, og som derfor ikke tør å ta den jobben
Aha, da forstår jeg
Det forstår jeg godt ja!Hadde jeg hatt en garanti for at det hadde gått bra denne gang har jeg lett tatt jobben, men med både MA og SA i år tar jeg ikke sjansen
Jeg også! Nerver i helspenn hele tiden.Det forstår jeg godt ja!
Håper virkelig den sitter for deg nå!
Jeg tenkte med engang på deg, Tiger [emoji2][emoji1374]
Jeg tror ikke jeg klarer å være tilgangsansvarlig for to grupper samtidig altså det er jo ikke værre enn at om man mister tar noen over da.Signerer denne!
Jeg tørr ikke
Skjult gruppe er da vår termingruppe som legger ut ting du må være innlogget med brukertilgang for å se, det er ikke søkbart innhold for dem som ikke er der. Jeg har f.eks skjult dagbok på assistert med bilder av meg selv, mannen og hjemmet vårt hvor jeg også blir å poste ul-bilder siden jeg ikke vil dele dem på åpent forum. Også er det lettere å diskutere ordentlig personlige greier der.Hvordan fungerer skjult gruppe egentlig? Litt som den vi har nå eller? Hadde vært greit med ei gruppe uten at det startes NYE,tråder hele tiden, f.eks kunne hatt en tråd somheter spmtråd for ALT man lurerpå.. he he. Er for tidlig i svangerskapet enda til at jeg vil melde meg. Om vi tipper 12-uker så vurderer det
Les mer her https://forum.babyverden.no/threads/skjult-gruppe-dere-har-snart-5000-innlegg.1948986/Er det alle som får være med iden gruppen eller hvordan fungerer dette?
Til sammenlikning har juni 2018 i skrivende stund over 1400 tråder og 30 000 innlegg, så aktivitet blir det her på offentlig forum også. Ofte er det slik at for å kvalifisere til konkurranser må man også ha startet så så mange tråder i en mnd.Hvordan fungerer skjult gruppe egentlig? Litt som den vi har nå eller? Hadde vært greit med ei gruppe uten at det startes NYE,tråder hele tiden, f.eks kunne hatt en tråd somheter spmtråd for ALT man lurerpå.. he he. Er for tidlig i svangerskapet enda til at jeg vil melde meg. Om vi tipper 12-uker så vurderer det