Skjult gruppe

Hvordan fungerer skjult gruppe egentlig? Litt som den vi har nå eller? Hadde vært greit med ei gruppe uten at det startes NYE,tråder hele tiden, f.eks kunne hatt en tråd somheter spmtråd for ALT man lurerpå.. he he. Er for tidlig i svangerskapet enda til at jeg vil melde meg. Om vi tipper 12-uker så vurderer det

Jeg tenkte med engang på deg, Tiger [emoji2][emoji1374]

Jeg tenkte med engang på deg, Tiger [emoji2][emoji1374]
Signerer denne!
Jeg tørr ikke :nailbiting:
Jeg tror ikke jeg klarer å være tilgangsansvarlig for to grupper samtidig altså :p det er jo ikke værre enn at om man mister tar noen over da.
Hvordan fungerer skjult gruppe egentlig? Litt som den vi har nå eller? Hadde vært greit med ei gruppe uten at det startes NYE,tråder hele tiden, f.eks kunne hatt en tråd somheter spmtråd for ALT man lurerpå.. he he. Er for tidlig i svangerskapet enda til at jeg vil melde meg. Om vi tipper 12-uker så vurderer det
Skjult gruppe er da vår termingruppe som legger ut ting du må være innlogget med brukertilgang for å se, det er ikke søkbart innhold for dem som ikke er der. Jeg har f.eks skjult dagbok på assistert med bilder av meg selv, mannen og hjemmet vårt hvor jeg også blir å poste ul-bilder siden jeg ikke vil dele dem på åpent forum. Også er det lettere å diskutere ordentlig personlige greier der.

Er det alle som får være med iden gruppen eller hvordan fungerer dette?

Er det alle som får være med iden gruppen eller hvordan fungerer dette?
Les mer her https://forum.babyverden.no/threads/skjult-gruppe-dere-har-snart-5000-innlegg.1948986/
Hovedregel er medlem i minst 30 dager, og 50 innlegg på den aktuelle gruppen. Man mister ofte tilgang ved lite aktivitet sånn at det skal føles trygt for de som er aktive.

Til sammenlikning har juni 2018 i skrivende stund over 1400 tråder og 30 000 innlegg, så aktivitet blir det her på offentlig forum også. Ofte er det slik at for å kvalifisere til konkurranser må man også ha startet så så mange tråder i en mnd.
Derfor vi ønsker å bruke "våre viktigste tråder " og jeg tar gledelig bidrag dit til hva som burde stå på lista, slik at det blir lettere å holde styr på alt. Jeg bruker ikke ha varsler på i et helt underforum (f.eks juni 2019) nettopp fordi det blir for mange varsler for min smak :p du kan alltids linke til en "Her er alle spm våre"-tråd, men det er ikke gitt at alle vet at den er der desverre.

Tror forresten at om vi bruker lekene godt bikker vi 4000 innlegg i dag :nailbiting:

Back
Topp