Skjult gruppe

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Har problemer med den skjulte gruppen altså.. jeg finner den ikke på appen, men fant den i sted på nettsiden. Nå er den borte derfra også, så jeg kommer meg ikke inn. Flere med samme problem?

Last edited:
Har problemer med den skjulte gruppen altså.. jeg finner den ikke på appen, men fant den i sted på nettsiden. Nå er den borte derfra også, så jeg kommer meg ikke inn. Flere med samme problem?

Jeg hadde det problemet på appen i går, men i dag var det plutselig på plass igjen. [emoji849]

Prøv å logge ut/inn, evt slette og reinstallere appen. Flere som har hatt samme problem.

Hm...fra nettleser og?
Problemer med appen har det vært lenge dessverre, men skal fungere i nettleser

Den kommer og går i nettleser også ja.. nå er den på plass.
Hm...da vet jeg ikke hva som skjer, så kanskje be moderator sjekke kontoen din e.l. send de en mld :)

Greit å følge/suscribe alle de viktigste trådene. Da kommer de hvert fall under fulgte tråder selv om de ikke synes som underforumer.
Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Mye lettere det enn å logge ut og inn stadig vekk :)

Back
Topp