Har problemer med den skjulte gruppen altså.. jeg finner den ikke på appen, men fant den i sted på nettsiden. Nå er den borte derfra også, så jeg kommer meg ikke inn. Flere med samme problem?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har problemer med den skjulte gruppen altså.. jeg finner den ikke på appen, men fant den i sted på nettsiden. Nå er den borte derfra også, så jeg kommer meg ikke inn. Flere med samme problem?
Prøv å logge ut/inn, evt slette og reinstallere appen. Flere som har hatt samme problem.
Hm...fra nettleser og?
Problemer med appen har det vært lenge dessverre, men skal fungere i nettleser
Den kommer og går i nettleser også ja.. nå er den på plass.
Hm...da vet jeg ikke hva som skjer, så kanskje be moderator sjekke kontoen din e.l. send de en mldDen kommer og går i nettleser også ja.. nå er den på plass.
Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. Mye lettere det enn å logge ut og inn stadig vekkGreit å følge/suscribe alle de viktigste trådene. Da kommer de hvert fall under fulgte tråder selv om de ikke synes som underforumer.